تأیید حکم قاتل داور زن فوتبال


دیوان‌عالی کشور، حکم قصاص مرد افغان را که یک داور زن فوتبال را به قتل رسانده‌ بود، تأیید شد.

به گزارش خبرنگار ما، متهم که صفی‌اله نام دارد شهریور دو سال قبل دختری تنها را در خانه‌اش با واردآوردن ضربات چاقو به قتل رساند.

 

اولین کسی که موضوع را به مأموران گزارش داد، برادر مقتول بود. در تحقیقاتی که انجام گرفت مشخص شد صفی‌اله - مرد افغان- از مدتی قبل مزاحم این دختر می‌شد و بعد از مرگ او نیز متواری شده ‌است.

 

با تحقیقاتی که مأموران انجام دادند متهم که در حال خروج از مرز  بازداشت شده، در بازجویی‌ها قتل را قبول کرد و گفت: وارد خانه دختر جوان شدم. قصد داشتم به او تعرض کنم؛ اما مقاومت کرد و من هم او را با ضربات قیچی کشتم.

 

متهم در جلسه محاکمه اعترافات خود را پس گرفت و گفت نه به مقتول تعرض کرده و نه بدون اجازه به خانه‌اش وارد شده ‌است. او گفت: در ساختمان نیمه‌کاره کار می‌کردم و برای جمع‌کردن ضایعات وارد خانه دختر جوان شدم.

 

وقتی او برایم چای آورد، به سمتش حمله کردم و با دستمالی دور گردنش را بستم و بعد با قیچی او را کشتم. مادر مقتول که به‌عنوان تنها ولی‌دم در جایگاه قرار گرفته‌ بود، برای متهم درخواست قصاص کرد و گفت: در تمام مدت، من به این مرد آب و غذا می‌دادم و کمکش می‌کردم؛ اما او وارد خانه‌ام شد و دخترم را کشت.

 

حالا باید قصاص شود. قضات بعد از پایان جلسه رسیدگی، متهم را به قصاص و ٩٩ ضربه شلاق محکوم کردند که این رأی، در دیوان‌عالی تأیید شد.

اخبار حوادث - شرق