شلاق و تبعید برای مدیر آزارگر


یکی از مدیران دولتی با شکایت کارمند زن خود به 99 ضربه شلاق و دو سال تبعید محکوم شد.

 به گزارش جام جم، چندی پیش زنی 30 ساله با مراجعه به کلانتری از آزار و اذیت‌های رئیس اداره‌اش پرده برداشت و گفت: «من در شهرستان زندگی می‌کردم و به واسطه یکی از آشنایانم برای کار به متهم معرفی شدم.

 

او از مدیران دولتی بود و پس از مدتی مرا در دفترش استخدام کرد. من مثل پدرم به او اطمینان داشتم، اما چند ماه که گذشت، یک روز به من زنگ زد و گفت تعدادی از اسناد و مدارک شرکت را برایش ببرم. وقتی رفتم متوجه شدم محل قرار خانه اوست. متهم همان جا به من ابراز علاقه کرد و گفت قصد ازدواج دارد، اما او 70 سال داشت و اختلاف سنی‌مان بیش از 40 سال می‌شد. وقتی این موضوع را به زبان آوردم، عصبانی شد و با حمله به سمتم، مرا مورد آزار و اذیت قرار داد.»

 

با ثبت این شکایت، کارآگاهان جنایی به جست وجو پرداخته و پس از مدتی متهم را دستگیر کردند. پرونده او پس از تکمیل جزئیات برای صدور حکم در اختیار شعبه پنجم دادگاه کیفری استان تهران قرار گرفت.

 

متهم در جلسه رسیدگی، خود را بی‌گناه دانست و منکر تعرض شد. در پایان، قضات دادگاه نیز وقوع تعرض را رد کرده و متهم را به جرم ارتباط نامشروع به 99 ضربه شلاق و دو سال تبعید به شهرهای دورافتاده محکوم کردند. این حکم در دیوان عالی کشور تائید و اجرایی شد.