زنگنه: مردم، با حضور در انتخابات خراسان را به آغوش ایران بازگردانند


اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,زنگنه

وزیر نفت گفت:‌ مردم در انتخابات شرکت کنید و سرنوشت را تعیین کنید. نگذارید کل ایران مشهد شود بلکه با حضور خود کاری کنید که مشهد و یا خراسان به آغوش ایران باز گردد.

 به گزارش ایلنا؛ بیژن زنگنه در همایش اصولگرایان معتدل حامی روحانی در انتخابات ریاست جمهوری گفت:  در سپهر سیاسی ایران اتفاقی افتاده که اعتدال و میانه‌روی را سر لوحه کار خودش قرار داده و دولتی با چهره‌های معتدل اصولگرا و اصلاح‌طلب تشکیل شده  است. در این دولت توجه به اعتدال، عقلانیت و توجه به منافع ملی شده و در سیاست خارجی به فکر عزت ملت ایران است.

 

وزیر نفت گفت: این که امروز کاندیدایی که عمر سیاسی‌اش به یک و نیم ماه نمی‌رسد از دولت روحانی انتقاد می‌کند و می‌گوید دولت روحانی نمی‌تواند، باید بداند من سال در دولت‌های مختلف وزیر بودم و می‌دانم روحانی چه کرده است. در دوران اصلاحات وزیر بودم.

 

آن زمان مانند دولت احمدی نژاد ۵ فاز داشتیم. دولت یازدهم در طول این سه سال و نیم اقدامات بسیاری انجام داد و تولید غرب کشور از روزانه از  ۷۰ هزار به ۲۸۰ بشکه رسیده است. ۹ میلیون تن ظرفیت پتروشیمی افزایش یافته است. روحانی کارستانی انجام داده است،  دولت روحانی حق است اگر نمی‌دانید کار چیست صحبت نکنید.

 

او ادامه داد: از قدیم گفتن آدم را باید از دوستانش شناخت، امروز این آدمها از نام بردن هزاره سوم پرهیز می‌کنند اما در ستادهای این افراد حضور دارند.

 

زنگنه تاکید کرد: در انتخابات شرکت کنید و سرنوشت را تعیین کنید. نگذارید کل ایران مشهد شود بلکه با حضور در انتخابات کاری کنید که مشهد و یا خراسان به آغوش ایران باز گردد.