تجربه های شهرام حقیقت دوست در «هفت» - اظهارات شهرام حقیقت دوست در برنامه هفت

اظهارات شهرام حقیقت دوست در برنامه هفت , شهرام حقیقت دوست برنامه هفت , برنامه هفت شهرام حقیقت دوست

اظهارات شهرام حقیقت دوست در برنامه هفت

برگزیده ها: تجربه های شهرام حقیقت دوست در «هفت»

برگزیده ها تازه ترین قسمت برنامه سینمایی هفت، شهرام حقیقت دوست میهمان این برنامه شد.
به گزارش «تابناک»؛برنامه سینمایی «هفت» این هفته در حالی امشب 10 اردیبهشت ماه ساعت 23:15 به صورت زنده از شبکه 3 سیما پخش شد که بهروز افخمی این برنامه را با اشاره به جشنواره بین المللی فیلم فجر آغاز کرد و در این باره گفت: هفته گذشته جشنواره بین المللی فیلم فجر تمام شد. البته در جریان هستید بخاطر شوخی یا انتقادی که دو هفته پیش درباره پوستر جشنواره کرده بودیم، آقای میرکریمی کارت های وروردی من و بچه های برنامه #هفت را توقیف کرد. اگرچه ایشان شنبه گذشته در مصاحبه ای اعلام کرد شوخی کرده است، اما به نظر می آید که با خبرنگاران شوخی داشته چون نه با ما تماس گرفت و نه کارت هایمان را داد، لذا ما شوخی شوخی جشنواره را از دست دادیم.
به گزارش برگزیده ها کارگردان و مجری برنامه «هفت» اظهار داشت: من مجبور شدم با تماشای برنامه سینمایی شبکه چهار که گزارشی از احوال جشنواره بود تا بفهمم در جشنواره بین المللی فیلم فجر واقعا چه می گذرد. اولا باید یک خسته نباشید اساسی به علیرضا شجاع نوری بگویم که واقعا زحمت کشید و گزارش مفصل و خوبی در طول جشنواره از حواشی و اتفاقات آن تهیه کرد و کمابیش من فهمیدم با چه جشنواره ای طرف هستیم.
افخمی ادامه داد: دوما به خاطر جشنواره هم انصافا باید تبریکی به آقای میرکریمی بگویم. جشنواره باکلاس و منظمی که اداره کرد. این دوره از جشنواره خیلی فاخر و باشخصیت و در عین حال کوچک و با مخاطبان تخصصی بود. سلیقه شخصی آقای میرکریمی در انتخاب فیلم ها، جشنواره ای یکدست راه انداخت که یک خورده هم افسرده و ضدحال بود که به نظر می رسید برای تماشاچی های بافرهنگ، روشنفکر و فرهیخته است و به درد مردم عادی نمی خورد. مهم این است که من از خود جشنواره این طور فهمیدم که سلیقه میرکریمی چیست و این باعث تعجب من شد. واقعا این جشنواره ای که ما دیدیم قرار است چه به فیلم سازهای جوان ما یاد دهد و قرار است چه الگویی برای آنها ایجاد کند؟
در نخستین بخش از این برنامه، شهرام حقیقت دوست، بازی گر سینما میهمان دیگر «هفت» شد و با رسول صدرعاملی درباره بازی گری در سینمای ایران گفتگو پرداخت.
بهروز افخمی در این برنامه با حضور علی سرتیپی و حبیب اسماعیلی، از اعضای شورای مرکزی کانون پخش کنندگان سینمای ایران به بحث پیرامون پخش فیلم در سینمای ایران می پردازد.
مسعود فراستی نیز به همراه منتقدان سینما در میز نقد «هفت» به نقد و بررسی فیلم سینمایی «50 کیلو آلبالو» به کارگردانی مانی حقیقی می پردازد. قرار بود در این نقد و بررسی مانی حقیقی حضور یابد و افخمی وعده این حضور را هفته پیش داد اما حقیقی زیر بار نرفت.
سیدسعید هاشم زاده و امیرعباس صباغ نیز به سراغ خسرو معصومی، کارگردان سینما می روند و با او درخصوص فیلم سینمایی «تابو» گفتگو خواهند کرد.
این خبر تکمیل می شود

شهرام حقیقت دوست برنامه هفت , برنامه هفت شهرام حقیقت دوست