ناراحتی پرسپولیسی‌ها از بازیکن جدید استقلال


اخبارورزشی,خبرهای   ورزشی , استقلال

پرسپولیسی‌ها از مهدی قائدی خرید جدید استقلال دلخور هستند. 

به گزارش خبرآنلاین؛ خبر پیوستن مهدی قائدی به استقلال، اصلا پرسپولیسی‌ها را خوشحال نکرده. پرسپولیسی‌ها تمایل زیادی برای جذب مهدی قائدی داشتند. برای این کار از ماه‌ها قبل مذاکرات را شروع کرده و بازیکنان بوشهریشان را هم بسیج کرده بودند.

 

از قائدی به عنوان یکی از پدیده‌های جوان نقل و انتقالات نام برده میشد که هم استقلال و هم پرسپولیس سعی در جذب او داشتند که نهایتا این آبی پوشان بودند که توانستند این بازیکن را خریداری کنند. پرسپولیس که چند سال قبل با جذب طارمی از ایرانجوان بوشهر، یکی از بهترین مهاجمان حال حاضر فوتبال ایران را توانست خریداری کند، درصدد بود تا با جذب قائدی یک بازیکن آینده‌دار دیگر از بوشهر را هم جذب کند اما پیوستن این بازیکن به استقلال، برنامه سرخپوشان را به هم ریخت.

 

این مسئله واکنش تند پرسپولیسی‌ها را به دنبال داشته و هنوز ساعتی از اعلام رسمی خبر این انتقال نگذشته بود که کانال‌های تلگرامی طرفدار پرسپولیس با حمله به قائدی این بازیکن را به دورویی متهم کرده و خرید استقلال را زیر سوال بردند. این در حالی است که پیش از این شایعه‌ای درباره پرسپولیسی بودن این بازیکن هم به وجود آمده بود. به خصوص عکس‌هایی که از این بازیکن پخش شده بود نشان از هواداری او از پرسپولیس داشته.

 

البته بعید هم نیست. اما قائدی پیش از این گفته بود که می‌خواهد به تیمی برود که فرصت بازی بیشتری پیدا کند و به نظر می‌رسد با توجه به ترافیک کمتری که در ترکیب استقلال وجود دارد، این بازیکن 17 ساله، تصمیم به انتخاب آبی‌ها گرفته است.