روحانی: اخلاق در انتخابات قربانی نشود /از نشاط مردم خوشحال شویم، کینه‌ها رنج‌دهنده هستند


اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

رئیس جمهور کشورمان خواستار توجه به گفتمان تولید و اشتغال و کار در سال جاری شد.

به گزارش خبرآنلاین، 43طرح و پروژه در استان مازندران با اعتبار33 هزار و800 میلیارد ریال و اشتغالزایی 7 هزار و 262 نفر روز سه شنبه با حضور رییس جمهوری و به صورت ویدیو کنفرانس، افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز شد.

 

حجت الاسلام حسن روحانی در پایان افتتاح طرح های عمرانی در مازندران گفت: امسال گفتمان ما باید به تولید، کار و اشتغال تبدیل شود و جای خوشحالی است که پروژه ها آنقدر زیاد است که برای افتتاح آن فرصت نمی شود.

 

اهم اظهارات ریاست جمهور را بخوانید؛

 

* بسیار خوشحالم که نشاطی بین مردم در زمینه اقتصادی ایجاد شده است.

 

* کاری که دولت یازدهم انجام داده این است که امید مردم به آینده کشور و نظام در جهت مادی و معنوی بیشتر شود و آینده را روشن تر ببینند.

 

* ملت ما بزرگ است باید همه دست به دست هم دهیم و تلاش بیشتری داشته باشیم و امروز شاهد تحرک جدیدی هستیم.

 

* {درباره انتخابات فراروی و لزوم مشارکت و تحرک بیشتر مردم } باید وحدت و انسجام خود را به دنیا در انتخابات نشان دهیم.

 

*اخلاق در انتخابات نباید قربانی شود. مرغ زیبای اخلاق می تواند آرامش ایجاد کند و نباید به این مرغ تیراندازی شود و بال اخلاق و معنویت باید بالای سر ما باشد.

 

*امیدواریم  تا انتخابات خوب، پرشور و سالم که مایه خیر کشور باشد را شاهد باشیم.جامعه ما اسلامی است انتخابات ما با آمریکا و دیگر کشورها فرق می کند و عشق به خاندان امامت و رسالت است.

 

*امسال باید همه تلاش را برای تولید و اشتغال جوانان قرار دهیم و باید از نشاط مردم خوشحال شویم زیرا کینه ها رنج دهنده خواهند بود.