رودستی که برانکو به منصوریان زد


اخبار  ورزشی,خبرهای  ورزشی, فرشید باقری

 

دستیار برانکو لو داد؛  استفاده از فرشید باقری در پست هافبک دفاعی هدف برانکو نبود.

 

به گزارش خبرآنلاین؛ در ابتدای فصل گذشته برانکو خواهان به خدمت گرفتن فرشید باقری برای تیم پرسپولیس بود. مدافعی که باشگاه پرسپولیس حاضر نشد بیشتر از 700 میلیون تومان با او قرارداد ببندد و به همین دلیل با قراردادی بالاتر منصوریان او را به خدمت گرفت. اما شاید اتفاقی که باعث شد استقلالی ها، خیلی نتوانند از این بازیکن بهره بگیرند این بود که آنها فکر کردند برانکو می خواهد از این بازیکن در پست هافبک دفاعی بهره بگیرد و برای همین هم در تیم منصوریان فرشید باقری هافبک دفاعی بود.

 

اما اخیرا یکی از دستیاران برانکو در این باره گفته: برانکو اعتقاد داشت که شعاع حرکتی این بازیکن کم است ولی در برخوردهای تک به تک خیلی موفق است برای همین هم او را برای دفاع وسط می خواست و تصمیم داشت در کنار محمد انصاری از او بازی بگیرد. در این فصل هم اگر پرسپولیسی ها به سراغ این بازیکن بروند برای پست دفاع وسط است. در حالی که استقلال یک سال از این بازیکن استفاده کرد و به غیر از آخرین گل تیم که باعث نایب قهرمانی اش شد، خیلی نتوانست از او بهره کافی را ببرد. بهره ای که در برابر حاشیه هایی که حضور این بازیکن در تیم استقلال ایجاد کرد صرفه ای داشته باشد. حاشیه هایی مثل تغییر مدیریت باشگاه به دلیل قرارداد گرانقیمتی که با این بازیکن بسته بودند. 

 

برای فصل جدید هم برانکو اگر این بازیکن را می خواهد برای پست دفاع است. او اعتقاد دارد اگرچه محمد انصاری یک فصل دفاع وسط بوده و خوب هم کار کرده ولی از همه دفاع چپ های ایران بهتر است و باید برای او جایگزینی پیدا کند تا او را سر پست قبلی اش برگرداند.