گریه و زاری رئیس جمهور برکنار شده کره جنوبی در بازداشتگاه / نگهداری خانم پارک در زندان انفرادی 10 متر مربعی


رئیس جمهور برکنار شده کره جنوبی در سلولی به مساحت تقریبی 10 متر مربع نگه‌داری و مانند سایر زندانیان با چسباندن برچسبی شماره‌گذاری مي‌شود.

 رئیس جمهور برکنار شده کره جنوبی که به اتهام ارتکاب فساد مالی با حکم دادگاه بازداشت شده است با گریه و زاری شدید به سمت سلول انفرادی هدايت شد.

 

به گزارش عصرایران به نقل از خبرگزاری‌ها، "پارک گون هه" رئیس جمهور برکنار شده کره جنوبی پیش از اعلام اتهام وی از سوی دادستانی با حکم دادگاه کره جنوبی بازداشت شد. دادستانی اعلام کرده بود که گون هه قصد دارد اسناد فساد مالی خود را از بین ببرد و به همین دلیل پیش از اعلام رسمی اتهام بازداشت شد.

 

حضور رئیس جمهور برکنار شده کره جنوبی در محل دادگاه 

 

اخبار بین الملل ,خبرهای بین الملل,رئیس جمهور برکنار شده کره جنوبی

به گفته رسانه‌ها، پارک گون هه در حالی که توسط 2 مأمور زندان به سمت سلول انفرادی هدایت می‌شد گریه شدیدی می‌کرد.

 

رئیس جمهور برکنار شده کره جنوبی در سلولی به مساحت تقریبی 10 متر مربع نگهداری و مانند سایر زندانیان با چسباندن برچسبی شماره‌گذاری شد.

 

پس از آنکه شماره 503 بر روی سینه زندانی چسبانده شد از وی عکس تمام رخ و نیم رخ با لباس زندانیان گرفته شد و سپس توسط 2 مامور به سمت سلول انفرادی هدایت شد. وی قبل از ورود به سلول ظروف شخصی غذا، پتو و لوازم بهداشت شخصی خود را نیز تحویل گرفت.

 

روزنامه "یونگ آنگ ایلبو" به نقل از یک منبع آگاه در وزارت دفاع کره جنوبی نوشت: پارک گون هه پیش از ورود به سلول وارد حمام زندانیان شد و لباس سبز رنگ ویژه زندان زنان را بر تن کرد.

 

بازداشت دوست صمیمی رئیس جمهور برکنار شده کره جنوبی 

اخبار بین الملل ,خبرهای بین الملل,رئیس جمهور برکنار شده کره جنوبی

پارک گون هه شنبه 12 فروردین‌ماه بازداشت شد و بر اساس اعلام دادگاه، دادستانی کره جنوبی می‌بایست اتهامات رئیس جمهور برکنار شده کره جنوبی را به صورت واضح و روشن اعلام کند.

 

رئیس جمهور برکنار شده کره جنوبی یعنی خانم پارک گون هه متهم به ارتکاب فساد مالی است. دادستان وی را به "دریافت رشوه از شرکت‌های بزرگ" متهم کرده است اتهامی که او آن را رد می کند.