عارف: به هیچ‌ فردی برای انتخابات شوراها وعده‌ نداده‌ام


اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی, محمدرضا عارف

رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: حضور افراد در لیست انتخابات شوراها براساس ارزیابی‌ها و امتیازات است و در این زمینه به هیچ فرد خاصی وعده داده نشده که در کجای لیست اصلاح طلبان قرار می‌گیرد.

به گزارش ایسنا، محمدرضا عارف در حاشیه کنفرانس مدیریت شهری در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که در برخی محافل سیاسی به نقل از شما گفته شده که به برخی کاندیداهای احتمالی شورای شهر اطمینان خاطر داده اید، که در لیست انتخاباتی اصلاح‌طلبان جا خواهند گرفت، گفت: تکذیب می کنم. نکته ای هم که هفته قبل در جلسه شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان گفته ام این است که هنوز وارد مصداق نشده ایم.

 

وی خاطر نشان کرد: آئین نامه و ضوابطی که نیاز داشتیم شب گذشته نهایی شده و هفته آینده ابلاغ می شود و براساس این آئین نامه ها و سیاست ها هم در تهران و هم در سایر شهرها ارزیابی کاندیداها انجام می شود.

 

نماینده مردم تهران در مجلس در مورد زمان بندی اعلام لیست‌ نهایی اصلاح‌طلبان برای انتخابات شوراها گفت: زودتر نمی توانیم اعلام کنیم باید منتظر بمانیم و ببینیم چه کسانی ثبت نام می کنند و در دو سه مرحله ارزیابی ها انجام می شود و اعلام کاندیداهای نهایی قبل از اردیبهشت ماه نخواهد بود.

 

رئیس مجمع نمایندگان تهران همچنین با ابراز امیدواری از اینکه کاندیدای نهایی ریاست جمهوری قبل از پایان سال اعلام شود گفت: در مورد انتخابات شوراها هم همان سبکی که برای انتخابات مجلس را داشتیم پیش می رویم. متن میثاق نامه آماده شده و هر کسی بخواهد در لیست ما باشد باید میثاق نامه را امضاء کند و تا پایان دوره هم در همان چارچوب ها عمل کند.

 

نماینده مردم تهران در مجلس در مورد وضعیت تحقیق و تفحص از شهرداری تهران نیز اظهار کرد: این مساله ربطی به بحث های انتخاباتی و پایان سال و تعطیلات ندارد و مجلس می خواهد کار کند و تعطیلات و انتخابات هم برای این که کاری انجام نشود مساله ای نیست. کمیسیون عمران نظرش را داده باید در صحن علنی مجلس تصمیم گیری شود.