وزارت دادگستری آمریکا اسناد درباره شنود از برج ترامپ را به کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان داد


اخبار بین الملل ,خبرهای  بین الملل,وزارت دادگستری آمریکا

این کمیته بسیار خوشحال است که وزارت دادگستری به درخواست ما برای ارسال اطلاعات که در نامه مورخ هشت مارس ذکر شده بود، جامه عمل پوشاند. 

 قانونگذار آمریکایی و رئیس کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا اعلام کرد: وزارت دادگستری به درخواست این کمیته برای ارسال تمامی اسناد مربوط به ادعای رئیس جمهوری این کشور در خصوص شنود از وی جامه عمل پوشاند.

 

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، دوین نانس، قانونگذار آمریکایی و رئیس کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا گفت: البته اداره تحقیقات فدرال (FBI) و آژانس اطلاعات مرکزی (سیا) همچنان باید جزئیات بیشتر برای نتیجه گیری در خصوص این تحقیقات را ارائه دهند.

 

وی افزود: این کمیته بسیار خوشحال است که وزارت دادگستری به درخواست ما برای ارسال اطلاعات که در نامه مورخ هشت مارس ذکر شده بود، جامه عمل پوشاند.

 

دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا چهار مارس سال جاری میلادی ادعا کرد که باراک اوباما رئیس جمهور سابق آمریکا در اکتبر دستور داده بود تا از برج وی شنود شود. کمی پس از علنی شدن این اتهامات نانس اعلام کرد که کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان بررسی جامعی را در خصوص این مساله انجام می‌دهد.

 

به گفته نانس، این کمیته هنوز هیچ مدرکی را که از ادعای ترامپ حمایت کند پیدا نکرده است با این حال ترامپ همچنان بر موضع خود ایستاده است.