نشست ستاد هماهنگی جام‌جهانی ۲۰۱۸ با حضور تاج و ساکت


اخبارورزشی ,خبرهای ورزشی ,فدراسیون فوتبال

نشست ستاد هماهنگی و برنامه‌ریزی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه با حضور رئیس و سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال و مسئولین سازمان‌های مختلف به پایان رسید.

 به گزارش  تسنیم، به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، نشستی با حضور رئیس، سرپرست دبیرکلی، مشاور بین الملل، مشاور فرهنگی و دبیر کمیته فرهنگی فدراسیون فوتبال و نمایندگان وزارت ورزش و جوانان، سازمان فرهنگی و ارتباطات اسلامی، وزارت کشور، وزارت فرهنگ و ارشاد ، وزارت امور خارجه، معاونت گردشگری، سازمان میراث فرهنگی، سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران در محل روابط عمومی فدراسیون فوتبال عصر امروز برگزار شد.

 

در این نشست مباحث اجتماعی، فرهنگی، اجرایی و اعزام هواداران ایران و سازماندهی آنها در روسیه به منظور همراهی تیم ملی فوتبال کشورمان مورد بحث و بررسی اعضا قرار گرفت. ضمن اینکه دکتر حمید رضا آصفی به عنوان مسئول ستاد هماهنگی برنامه‌ریزی جام جهانی 2018 روسیه در فدراسیون فوتبال منصوب شد.

 

مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال در این نشست گفت: حضور در جام جهانی یک فرصت مغتنم است که باید از آن به بهترین شکل ممکن استفاده کنیم. باید برنامه‌ریزی دقیق و مدونی داشته باشیم تا بتوانیم حضوری پرقدرت در رقابتهای جام جهانی روسیه داشته باشیم.

 

وی گفت: برنامه و هدف فدراسیون فوتبال این است که از فرصت به وجود‌آمده بهترین بهره را ببرد. بر همین اساس قصد داریم تا هواداران خود را با سازماندهی و برنامه‌ریزی در روسیه کنار خود داشته باشیم. معتقدیم که تنها فدراسیون فوتبال و تیم ملی به جام جهانی صعود نکرده و مردم ایران در این صعود سهیم بوده اند. بر همین اساس از 270 دقیقه ای که در مرحله اول بازی‌ها در اختیار داریم باید بهترین استفاده را کنیم. 4 میلیارد نفر ما را در سراسر دنیا می بینند و نباید این فرصت طلایی را از دست داد. باید سازماندهی کرده و با برنامه‌ریزی در رقابتهای جام جهانی روسیه حضور داشته باشیم.

 

رئیس فدرا سیون فوتبال گفت: در 11 شهر روسیه قرار است مسابقات جام جهانی برگزار شود و نمایندگان ما با حضور در این کشور و شهرهای مختلف ارزیابی های لازم را در خصوص حضور تیم ملی و هواداران انجام می دهند.

 

در ادامه نشست، مسئولین حاضر  نکات مختلفی را در راستای حضور هواداران و برنامه ریزی های مختلف ارائه کردند.

 

مقرر شد تا این جلسات به صورت مدون برگزار و برنامه‌ریزی دقیق تری در جهت حضور هواداران تیم ملی در مسکو و 11 شهری که میزبان این دوره از بازیها هستند، صورت گیرد.