نایب رئیس مجلس شورای اسلامی: ترامپ غلط کرده


اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

پزشکیان در قم:

باید به جایی برسیم که آمریکایی‌ها منت ما را بکشند/ ترامپ غلط کرده

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با انتقاد از دستور اخیر رئیس جمهور آمریکا گفت: باید به جایی برسیم که آمریکایی‌ها منت ما را بکشند.

به گزارش مهر، مسعود پزشکیان شامگاه چهارشنبه در مراسم گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که از سوی جبهه پیروان خط امام و رهبری استان و مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم اظهار کرد: در یک جایی از من پرسیدند نظرم در مورد لغو روادید ایرانی‌ها توسط رئیس جمهور آمریکا چیست. بنده عرض کردم ترامپ غلط کرده که سفر ایرانی‌ها را به آمریکا لغو کرده است.

 

وی گفت: ما باید شبانه روز تلاش کنیم و به عزت و سربلندی برسیم تا آمریکایی‌ها برای سفر به ایران منت ما را بکشند. برای رسیدن به این نقطه باید صبر، اشتیاق و زهد داشت.

 

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه روز خدا روزی است که انسانها برای بیرون آمدن از ذلت و بدبختی، شبانه روز تلاش می کنند، افزود: انقلاب اسلامی با قدرت و جسارت و خون شهیدان پیروز شد و پوزه بزرگ‌ترین قدرت‌های دنیا را به خاک مالید. 

 

 دعواهای مسئولان برای مردم نیست

 پزشکیان با تاکید بر اینکه عزت و بزرگی ما در عزت همه مردم کشور است، به فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد زهد و اخلاص اشاره کرد و گفت: قدرت طلبی و پست و راحتی، ما را گرفتار کرده است.

 

وی تاکید کرد: بیشتر دعواهایی که در رده‌های بالا می‌شود بر روی پست و مقام است و این دعواها برای مردم نیست.

 

وی ادامه داد: باید جوابگوی مردم باشیم و مشکلاتی همچون رانت، فساد، بیکاری و اعتیاد را حل کنیم.

 

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: اگر بخواهیم دنبال پست و مقام باشیم نمی‌توانیم بر مشکلات فائق بیاییم.

 

انتقاد از حقوق‌های نجومی

 پزشکیان در مورد حقوق‌های نجومی برخی مدیران گفت: مقصر ما هستیم که یک فرد ماهانه 100 میلیون می‌گیرد و فرد دیگر باید بیکار در خیابان بچرخد.

 

وی اظهار کرد: این مقررات و قوانین ماست که بی‌عدالتی و شکاف را در جامعه ایجاد کرد، بنابراین باید بر اساس عدالت، قانون نوشت.

 

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی فرارسیدن دهه فجر را یادآور فداکاری کسانی دانست که تلاش کردند ما را به آزادی و عزت برسانند.