تصویری که مسلمان ها و یهودی ها را به هم نزدیک می کند (+عکس)


دو خانواده مسلمان و یهودی تصمیم گرفته اند به منظور آشنا شدن بیشتر با یکدیگر در هفته جاری یک شام مشترک را تجربه کنند.

 به گزارش عصر ایران؛ از دوشنبه گذشته و از زمانی که عکاس روزنامه آمریکایی "شیکاگو تریبیون" تصویری مربوط به اعتراض دو خانواده مسلمان و یهودی ساکن شیکاگو به فرمان اجرایی اخیر ترامپ مبنی بر ممنوعیت ورود اتباع 7 کشور به آمریکا را منتشر کرد، این عکس بازخورد بسیار گسترده ای در فضای مجازی و رسانه ای آمریکا و جهان داشته است.

 

اعتراض هماهنگ دو پدر دو خانواده مسلمان و یهودی ساکن شیکاگو با فرزندانشان به فرمان اجرایی ترامپ در فرودگاه شیکاگو، دهها هزار بار در شبکه های اجتماعی در آمریکا بازنشر شده است و به عنوان یکی از تصاویر جالب و پرمعنا از آن یاد می شود.

اخباربین الملل,خبرهای  بین الملل,مسلمان ها و یهودی ها

گفتنی است شهروند مسلمانی که به همراه دختر 7 ساله اش " مریم " در این عکس دیده می شود 15 سال پیش از ترکیه به آمریکا مهاجرت کرده و در آنجا اقامت دارد. نام او " فاتح ییلدیریم " است.

 

جالب اینکه پس از انتشار این تصویر در شبکه های اجتماعی دو خانواده مسلمان و یهودی تصمیم گرفته اند به منظور آشنا شدن بیشتر با یکدیگر در هفته جاری یک شام مشترک را تجربه کنند.

 

این دو خانواده مسلمان و یهودی به طور اتفاقی دوشنبه گذشته در حاشیه گردهمایی اعتراضی به فرمان اجرایی ترامپ در فرودگاه بین المللی شیکاگو در کنار یکدیگر قرار گرفتند و در همین حال عکاس روزنامه شیکاگو تریبیون آمریکا تصاویری از آنها را گرفته و برای نخستین بار روی صفحه توییتر این روزنامه آمریکایی منتشر کرد.

 

این عکس جالب در همان ساعات نخست پس از انتشار بیش از 16 هزار بار ری توییت شد.