اعتراف بازیگر زن به نقطه ضعف خود


اخبار فرهنگی  ,خبرهای  فرهنگی  , برنامه  دورهمی

مهران مدیری شب گذشته، میزبان مریم کاویانی بازیگر مجموعه‌های تلویزیونی شد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران، مهران مدیری شب گذشته در مجموعه دورهمی، به موضوع اعتماد به نفس پرداخت و میزبان مریم کاویانی بازیگر مجموعه‌های تلویزیونی شد.

 

مدیری در ابتدای برنامه به بیان تعریفی از اعتماد به نفس و تاثیر چهره و زیبایی در این خصوص پرداخت. مریم کاویانی در ادامه به برنامه دورهمی پیوست و از خصوص محجوب بودن و آرامش خود گفت. وی از شغل پرستاری خود حرف زد و تغییر مسیرش به عرصه بازیگری را یک معجزه در زندگی‌اش دانست.

 

وی درباره بازیگری خود در این سال‌ها گفت: مردم با نقش‌های جدی که بازی کرده‌ام، ارتباط خوبی برقرار کردند؛ ولی خودم به شدت کار طنز را دوست دارم و خیلی دلتنگ کار در ژانر طنز هستم.

 

بازیگر سریال «ویلای من» با بیان اینکه متولد شهر هفت تپه استان اهواز است، درباره دوران کودکی و خاطرات مبهمش از جنگ تحمیلی اظهار داشت: خیلی دلتنگ اهواز و خوزستان هستم اما با دیدن آثار جنگ و هوای غبارآلودش دلم می‌گیرد و دوست ندارم که این شهر را در این وضعیت ببینم.

 

همچنین کاویانی در ادامه گفتگوی خود با مدیری، به همراهی گرم خانواده‌اش اشاره کرد و از خاطرات همکاری خود با سریال شبکه خانگی نمایش ویلای من گفت.

 

کاویانی با بیان اینکه شاید کم کاری بازیگران ریشه در بحران اقتصادی داشته باشد، اظهار داشت: به عقیده من مشکل کم کاری های ما ریشه در بحران اقتصادی دارد و یا شاید اشکال از من است که خیلی در جشن ها و مراسم ها شرکت نمی‌کنم؛ اما کمی همت برای تولیدات کم شده است. اگر کم کار بسازیم، سینمای ما نابود می شود.

 

وی ادامه داد: چشم و هم‌چشمی در عرصه کاری ما زیاد شده است. وقتی مریم کاویانی دیده شد، تمام تلفن ها به سمت من بود؛ ولیکن اگر اعتدال رعایت شود و همه سر جایشان باشند همه دوستان ما کار خواهند کرد.

 

بازیگر مجموعه تلویزیونی «او یک فرشته بود»، با اشاره به موضوع برنامه، تصریح کرد: من همه‌جا اعتماد به نفس ندارم و از همان بچگی از جاهای شلوغ می‌ترسیدم و اعتماد به نفس برنامه‌های زنده را ندارم.

 

وی افزود: نقطه ضعفم در خیلی از مواقع تلاش نکردن در حق خودم و خدا را شکر نقطه قوتم، نداشتن کینه در دلم است.

 

کاویانی با بیان خاطره‌ای از همکاری خود با مدیری و تقدیم یک گلدان با پیام صلح جهانی به موزه دورهمی، در پایان عنوان کرد: با اینکه خیلی فرصت مادری در حق علی (فرزندم) را نداشتم اما سعی کردم بهترین مادری را داشته باشم.