پیشکسوت استقلال منصوریان را به «رایکوف» تشبیه کرد


اخبارورزشی,خبرهای  ورزشی,منصوریان

پیشکسوت باشگاه استقلال سرمربی فعلی این تیم را به سرمربی فقید آبی‌ها در سال‌های دور تشبیه کرد و منصوریان را یک «رایکوف» جدید خواند.

 به گزارش مهر، جواد قراب که خود از جمله بازیکنان استقلال بود  که در سنین جوانی در این تیم چهره شد و سالها در خط میانی استقلال بازی‌های خوبی از خود ارائه داد، در خصوص عملکرد علیرضا منصوریان در تیم استقلال گفت: منصوریان به نوعی خاطره رایکوف را در سال های دور در این باشگاه زنده کرد.

 

وی در توضیح این مطلب خود گفت: در دهه چهل رایکوف شروع به نسل‌سازی در تیم استقلال کرد و بازیکنانی را در سنین جوانی به فوتبال ایران معرفی کرد که هر یک از آنها سال های زیادی در تیم باشگاهی و ملی بهترین فوتبال را ارائه دادند. به نظر می رسد که منصوریان هم در این راه قدم برداشته باشد.

 

پیشکسوت آبی ها گفت: عموم بازیکنانی که در تیم کنونی استقلال بازی می‌کنند در سنین ابتدایی فوتبال به سر می برند و هر یک از آنها این ظرفیت را دارند که تبدیل به بهترین‌ها شده و سال‌های زیادی تیم باشگاهی خودشان و حتی تیم ملی را از نظر بازیکنان توانمند بی نیاز کنند. از این حیث می‌توان منصوریان به یک رایکوف جوان تشبیه کرد.

 

قراب در خصوص دربی اظهار داشت: جدای از هر نتیجه ای که در دربی امروز پیش بیاید، باید کار جوانان استقلال و سرمربی این تیم را ستود و به آنها نمره قبولی داد. در خصوص دربی هم باید بگویم که من به شخصه فکر می کنم تیمی که خودم را به آن متعلق می دانم برنده این بازی باشد. یعنی استقلال.