مرد31ساله مشهدی با ضربات متعدد چاقو،همسایه اش را به خاطر جای پارک خودرو به قتل رساند


همسایگان ساختمان 2 طبقه ای در بولوار ادیب مشهد از مدتی قبل به خاطر پارک خودروهایشان در حیاط منزل مسکونی دچار اختلاف شده بودند.

خراسان نوشت:این موضوع که بارها به کشمکش و درگیری های لفظی بین 2 همسایه کشیده شده بود هر روز شدت می گرفت و اختلافات آن ها زیادتر می شد تا این که ماجرای نزاع بر سر پارک خودرو در حیاط منزل مسکونی به قضاوت قانونی رسید و بدین ترتیب مشکل 2 همسایه درحالی آتش زیر خاکستر ماند که قانون به نفع یکی از آنان رای داد.

 

اما هنوز مدت زیادی از این ماجرا نگذشته بود که دوباره بهانه های مختلف برای جای پارک خودرو در محل سکونت 2 همسایه مذکور آغاز شد این اختلافات قدیمی که به غده چرکین کینه تبدیل شده بود هر روز بیشتر سرباز می کرد تا این که صبح روز گذشته، باز هم مشاجره  دیگری  بر سر پارک خودرو در بولوار ادیب مشهد رخ داد اما این بار درگیری لفظی به نزاعی خونین بین همسایگان و فرزندان آن ها کشید.

 

در همین اثنا بود که ناگهان تیغه کارد جوان 31 ساله خشمگین در محل درگیری درخشید. او که خشم سراپای وجودش را می لرزاند به سوی همسایه 54 ساله اش حمله ور شد و ضربات متعدد چاقو را بر بدن وی فرود آورد. ضجه های سوزناک همسایه در فضا پیچید و در حالی که خون از نقاط مختلف بدنش فواره می زد نقش بر زمین شد. لحظاتی  بعد مرد مجروح که آخرین نفس های عمرش را می کشید به یکی از مراکز درمانی در منطقه قاسم آباد مشهد انتقال یافت اما بر اثر عوارض ناشی از اصابت ضربات متعدد چاقو جان سپرد.

 

  در پی اعلام مرگ دلخراش مرد 54 ساله که به خاطر جای پارک خودرو جانش را از دست داده بود، ماموران کلانتری قاسم آباد در محل حادثه حضور یافتند و با تایید درستی خبر  قاضی ویژه قتل عمد مشهد را در جریان ماجرا قرار دادند.

 

قاضی کاظم میرزایی به همراه عوامل بررسی صحنه جرم و کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی با حضور در مرکز درمانی تحقیقات خود را در این باره آغاز کرد.پدر متهم به قتل که به اتهام اختفای ادامه جرم و فراری دادن متهم با صدور دستوری از سوی قاضی میرزایی بازداشت شده بود، نزاع بر سر جای پارک خودرو را انگیزه این جنایت هولناک عنوان کرد و گفت: وقتی درگیری شروع شد، فردی با چماق محکم بر سرم کوبید که من بیهوش شدم و دیگر چیزی نفهمیدم این درحالی است که نمی دانم فرزندم (متهم) خود را به نیروهای انتظامی معرفی کرد یا نه!این گزارش حاکی است: با صدور دستورات ویژه ای از سوی قاضی ویژه قتل عمد، تحقیقات کارآگاهان برای دستگیری متهم فراری 31 ساله این پرونده درحالی ادامه دارد که افراد دیگری نیز در پی وقوع این نزاع خونین که به تخریب خودروها نیز انجامید، بازداشت شده اند.