آخرین وضعیت پرونده‌های نگین غرب،مدیران کانال‌های تلگرامی و پلاسکو


اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,رییس کل دادگستری

رییس کل دادگستری استان تهران آخرین وضعیت پرونده های مدیران تلگرامی،حادثه پلاسکو و پروژه نگین غرب را تشریح کرد. 

غلامحسین اسماعیلی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره پرونده چند تن از مدیران تلگرامی بازداشت شده است، گفت: کیفرخواست پرونده صادر شده و برای رسیدگی به دادگاه ارجاع شده است.

 

وی همچنین درباره آخرین وضعیت پرونده حادثه پلاسکو، گفت: هنوز در این ارتباط پرونده‌ای به دادگاه نیامده است و در دادسراست. همچنین اقداماتی در حوزه‌های اجرایی در حال انجام است.

 

رییس کل دادگستری استان تهران درباره پرونده نگین غرب نیز گفت: بیش از ٥٠ درصد افراد مرتبط با پرونده نگین غرب یا هم اکنون واحد آپارتمانی دریافت کردند یا وجه دریافت کردند، اینگونه نیست که بگوییم پرونده کاملاً بسته شده است. هنوز بخش دیگری از این کار، از محل آورده‌هایی که به مرور از محل این پروژه انجام می‌شود و تبدیل به نقدینگی می‌شود، در دست انجام است.

 

اسماعیلی تاکید کرد: ما اکنون در این پروژه باری را به دوش گرفته‌ایم که خود متولیان این پروژه سوء استفاده یا قصورهایی کرده‌اند و موجودی آنها کفاف تعهدات‌شان را نمی‌کند، ولی کار در حال انجام است. ما هیچگاه نگفتیم که پروژه نگین غرب یک پروژه تمام شده‌ای است، می‌گوییم اکثریت کار انجام شده و بخش دیگر آن در حال انجام است.