مرعشی: اجماع اصلاح طلبان برای جریان اصلاحات قدرت می‌آورد


اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,مرعشی

یک عضو هیئت رئیسه شورای عالی اصلاح طلبان گفت: اصلاح طلبان تا زمانی که با هم هستند و وحدت دارند قدرت به دستشان است.

به گزارش ایسنا، حسین مرعشی در همایش طرح مطالبات نسل جوان اظهار کرد: لطفا مردم هیچ پیش قضاوتی درباره شورای عالی و لیست تهران نداشته باشند، تمامی لیست هایی که تا به امروز منتشر شده غیر واقعی است.

 

وی ادامه داد: هیات رئیسه متعهد است که فقط به مسائل مردم و شهر تهران فکر کنند و هیچ گونه امتیاز خاصی به کسی نخواهیم داد.

 

مرعشی گفت: ما چهار سال باید پاسخ کارکرد شورای شهر را بدهیم. باید به واقعیت سیاسی اعتراف کرد ما هیچ حزب فراگیر در ایران نداریم. در شورای دوم به محوریت دو حزب که کارگزاران و مشارکت بودند در انتخابات شرکت کردیم.

 

وی با اشاره به ساختار شورای عالی اصلاح طلبان گفت: این شورا جبهه اصلاحات واقعی است و همه باهم کار می کنیم این همکاری رمز پیروزی است. در ارتباط با این امر شما می توانید قضاوت کنید و به آن هایی که دارند از جمع فاصله می گیرند کمک نکنید.

 

وی افزود: ما تا زمانی که جمع می‌شویم قوی هستیم. در سال 84  از هم جدا شدیم نظام سیاسی کشور به هم ریخت، معجزه هزاره سوم به وجود آمد. من می‌گویم که او معجزه هزاره چهارم است چرا که مشکلاتش تا آن زمان هم دامن گیر ما می‌شود.

 

این فعال سیاسی اصلاح طلب تصریح کرد: ما همه پاسخگوی بد عمل کردن خودمان هستیم، در سال 92 خوب عمل کردیم و از فضای ناامن به یک حاشیه امن رسیدیم. وضع منطقه را بینید که بسیار نا امن است، ما  ذیل فصل هفتم رفتیم، داشتیم به سوی نفت به جای غذا پیش می‌رفتیم. در آن شرایط ما در اردوگاه اصولگرایان دست به انتخاب زدیم، روحانی که اصلاح طلب نیست را حمایت کردیم.

 

وی خاطرنشان مکرد: در 28 مرداد دولت مصدق را از ببن بردند، دوستان نگذارید تاریخ تکرار شود، نگذاریم ضد برجامیان از برجام سود ببرند.

 

مرعشی گفت: غیر از نیروهای مسلح پیمانکاران دیگری را می شناسید، غیر از بچه های مشهد و نیروی انتظامی پیمانکارانی می شناسید؟ همه تهران مشهد نیست، همه مردم نیروی انتظامی نیستند.

 

وی با اشاره به حادثه پلاسکو نیز گفت: بعد از آتش سوزی باید ساختمان تخلیه شود آن وقت شما سه ساعت آتش نشانان را نگه می دارید و بعد عزا می گیرید؟ شما باید پاسخگو و فرمانده باشید. آن وقت عزا می گیرید؟

 

مرعشی در پایان تصریح کرد: من دو شب پیش لیست مرکز یک استان که بسته شده بود را دیدم. یکی از دوستان عزیز ما خواهرش در لیست نبود. ظرف دو ساعت لیست را بمباران کرد. پرسیدیم چه کسی بهتر از این افراد هستند که مخالف هستی؟ گفت خواهر من بهتر از اینها بود. نکنید این کار را. ما هیچ کدام روی کسی تعصب نداریم. معیار ما ضوابط است.