ویسی: به پرسپولیس و تراکتورسازی ‌نمی‌رسیم/ نباید همه با کی‌روش بد باشند


اخبارورزشی ,خبرهای  ورزشی, ویسی

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: اگر بگویم با فاصله‌ای که از صدر جدول داریم قهرمان می‌شویم به من می خندند اما با شرایطی که تیم من دارد برای کسب سهمیه می جنگیم.

 به‌ گزارش ‌ایسنا، عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر پیکان گفت‌: بازی‌ها رو به پایان است و امتیاز گرفتن سخت‌تر شده است. بازی سختی برابر پیکان داریم که تلاش می‌کنیم سه امتیاز این بازی را بگیریم. شناخت خوبی از این تیم داریم و امیدوارم که اتفاقات بازی به سود ما باشد.

 

ویسی ادامه‌ داد: ما تمام تلاشمان را در بازی‌های اخیر کرده‌ایم که پیروز شویم. موقعیت‌های گل زیادی را خلق کرده‌ایم، اما از آنها استفاده نکردیم. البته این که هفت بازی را نباخته‌ایم روند رو به رشد است. سعی می‌کنیم در ادامه از فرصت‌ها بهتر استفاده کنیم.

 

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره عملکرد تیمش در فصل نقل‌ و انتقالات زمستانی هم، گفت‌: از نقل‌ و انتقالاتمان راضی نیستم چون آن چیزی که می‌خواستم انجام نشده است. ما نتوانستیم از این موقعیت برای ترمیم تیم استفاده کنیم،  ولی با بازیکنانی که در اختیار داریم ادامه‌ می‌دهیم و تلاش می‌کنیم که با تلاش بیشتر بازیکنان مشکلات  را رفع کنیم.

 

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره حضور چشمی و تیموریان در این تیم هم گفت‌: آنها در فهرست ما نبودند،  ولی حالا می‌توانند باشند. اگر آنها بخواهند به سپاهان بیایند از آنها استقبال می‌کنیم چون بازیکنان خوب و با اخلاقی هستند و می‌توانند به ما کمک کنند.

 

ویسی در ادامه درباره شانس قهرمانی تیمش در لیگ برتر، گفت‌:  قهرمانی بسیار بعید است. پرسپولیس و تراکتورسازی اول و دوم هستند و ما تلاش می‌کنیم که به سهمیه برسیم. اگر به این دو تیم برسیم خوب است، اما خیلی بعید است که این اتفاق رخ دهد. ما 100 درصد برای کسب سهمیه می جنگیم.

 

وی درباره صحبت‌های اخیر برخی از باشگاه‌ها مبنی بر وجود دست‌های پیشت پرده برای قهرمانی یک تیم خاص، گفت‌: این حرف‌ها خنده‌دار است. من اگر بتوانم کارم را انجام دهم با این حرف‌ها آن را توجیه می‌کنم. پارسال هم می‌گفتند نمی‌گذارند که استقلال خوزستان قهرمان شود، اما شد. می‌گفتند که نمی‌گذارند صبا سهمیه آسیا بگیرد  یا فولاد قهرمان شود، اما شد.

 

ویسی همچنین گفت‌: صحبتی هم با مربیان دارم. ما نباید جو را برای داوران ناسالم کنیم. داوران جوان و لایقی داریم، اما آنقدر علیه داوران در بیرون و داخل زمین صحبت کرده‌ایم که تمرکز ندارند و نمی‌توانند قضاوت خوبی را داشته باشند.

 

در ادامه خبرنگاری به سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت‌ این که گفته شانس قهرمانی ندارند هواداران تیمش را ناراحت نمی‌کند؟ او پاسخ داد: باید حقیقت را بگویم و مردم را گول نزنیم. ما 14 و 15 امتیاز تا صدر فاصله داریم. اگر بگویم قهرمان می شویم به من نمی خندند؟ ضمن این که سپاهانی‌ها بدانند روزی که باشگاه من را به خدمت گرفت از من نه قهرمانی خواست  و نه سهمیه آسیا. آنها گفتند که تیم جوانی مثل استقلال خوزستان بسازم که تا چند سال بعد تامین باشد و هزینه کمتری هم داشته باشد. امسال سپاهان با بودجه نصف پارسال در رده پنجم جدول رده‌بندی است و برای کسب سهمیه می جنگند.

 

ویسی همچنین در پاسخ به سوالی درباره کارلوس کی‌روش گفت‌: باز هم می‌گویم که من طرفدار تیم‌ ‌ملی هستم. هر کس که می‌خواهد مربی این تیم باشد، اما کی‌روش یکی از بزرگترین مربیان دنیا است و صد بار دیگر هم می گویم که اگر 10 درجه مربیگری بالاتر هم بگیرم باز هم تمرین‌های کی‌روش را نگاه می‌کنم. باید به او احترام بگذاریم، اما نباید فضا طوری باشد که او با همه بد باشد. با این حال کارلوس کی‌روش دوست داشتنی است.

 

در پایان خبرنگاری از ویسی درباره قانون جنجال رییس جمهور آمریکا درباره ممنوعیت سفر ایرانیان به آمریکا گفت‌ که سرمربی سپاهان پاسخ داد: این بحث سیاسی است، اما من نمی‌دانم ما را هم به خانه خدا راه نمی‌دهند و هم به خانه شیلطان! چرا این اتفاق می افتد؟ این قوانین نژاد پرستانه است. هم عربستان و هم آمریکا نژاد پرستی را پیشه کرده‌اند. این کارها انسان دوستانه نیست و همه دنیا نسبت به آن اعتراض دارند و من هم یکی مثل همه دنیا.