انتقاد حرفه‌ای عادل فردوسی‌پور از «سه ستاره» و ریسک بزرگ احسان علیخانی از نگاه رضا رشید‌پور


اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

شب گذشته در برنامه «سه ستاره»، عادل فردوسی‌پور، رامبد جوان و رضا رشیدپور مهمان احسان علیخانی و آرش ظلی‌پور شدند.

به گزارش خبرآنلاین، چهارشنبه شب 18 اسفند، نوبت معرفي و دعوت از مجريان برتر مرد سال ٩٥ در برنامه «سه ستاره» بود و احسان عليخانی و آرش ظلی‌پور ميزبان همكاران خود شدند. 

 

رامبد جوان در بخش اول برنامه حضور پیدا کرد (اینجا را بخوانید) و سپس نوبت به عادل فردوسی‌پور و رضا رشیدپور رسید.

 

فردوسی‌پور در ابتدای صحبت‌هايش از حضور برنامه «نود» در بخش برنامه‌های سرگرمی انتفاد کرد و گفت: «از نظر رسانه‌ای و حرفه‌ای بهتر بود برنامه ٩٠ با برنامه‌های ورزشی مقایسه می‌شد.  «فوتبال ١٢٠» و «نود» اگر در ميان برنامه‌های ورزشی باشند و برنده بشوند، شيرينی جايزه برای ما خيلي بيشتر می‌شود.»

 

رضا رشيدپور از ديگر مجریانی بود كه چهارشنبه شب پا به صحنه «سه ستاره» گذاشت. او در ابتدا درباره وضعيت سلامتی‌اش گفت: «همه گفته‌های رسانه‌ها در این مدت را تکذیب می‌کنم، مدیران محترم تلویزیون بسیار به من لطف و اعتماد داشتند و به من مرخصی استعلاجی دادند.»

 

او در بخشي ديگری از صحبت‌هایش توضیح داد: «در صنف رسانه خيلي رقابت زياد است و چشم و هم چشمی زيادتر، اين يك ريسك بزرگ است كه احسان به عهده گرفته و موج سازی می‌كند. من شاهد هستم كه او می‌خواست امسال برنامه ديگري بسازد اما اينقدر 

 

رشيدپور در ادامه از بازگشت تيم «حالا خورشيد» از ابتداي خرداد ٩٦ خبر داد.

 

داریوش فرضیایی، مجری برنامه «محله گل و بلبل»، مهمان دیگر احسان علیخانی و آرش ظلی‌پور بود.

 

فرضيايي در بخشی از صحبت‌هایش از عليخانی پرسید «چرا خودت جزو كانديداها نيستی» که در پاسخ شنید: «من بيشترين فحش را می‌خورم و حاشيه را تحمل می‌كنم. در سری اول هم گفتم من دوست دارم تلاش همكارانم ديده شود و اگر بتوانم در اين حوزه خدمتی بكنم، خوشحال می‌شوم.»

 

عليخانی همچنین درباره عدم حضور برخی از كانديداها در برنامه گفت: «ما با همه كانديداها تماس مي‌گيريم؛ ميلاد دخانچی هم يكي از آنها بود كه در سفر بود و نتوانست به برنامه بيايد. يك نقدی هم در فضای مجازی كرده بود كه من در پاسخ به او از جمله خودش وأم مي‌گيرم كه در آيتم عنوان كرد و آن هم اين بود كسی كه تاريخ نمی‌داند اين روزها سواد ندارد.»

 

تهیه کننده «سه ستاره» خطاب به دخانچی ادامه داد: «سال گذشته را يادت نرود كه چقدر ذوق داشتی و خوشحال بودی كه كانديدا شدی. من اگر جای شما بودم از اينكه كنار نام‌های بزرگ عرصه اجرا هستم، بسيار خوشحال می‌شدم. من خودم مخاطب «جيوه‌گي» بودم و به نظرم نقدت غيرمنصفانه بود. نمی‌دانم اين چيزي كه مي‌گويم نفرين است يا دعا اما اميدوارم يك روز به درد من مبتلا و تهيه كننده شوی تا بدانی اين كار چقدر سخت است. من از تو گله دارم اما عادت كردم كه گله های خانوادگی را درگوشی بگويم نه در رسانه ها.»

 

در ادامه برنامه دیشب «سه ستاره»، علیخانی با ارائه توضیح در باره سایر کاندیدها گفت: «فرزاد حسنی خود از حضور در اين رقابت انصراف داده است.» 

 

ارتباط تلفنی با مهران مديری، پايان بخش برنامه «سه ستاره» بود که این مجری و کارگردان روی خط آمد و از مردم خواست كه به «دورهمی» رأی دهند.