تصمیم قطعی سروش رفیعی برای جدایی از پرسپولیس/ سکوت عجیب قطری‌ها!


اخبارورزشی  ,خبرهای   ورزشی , سروش رفیعی

باوجود اعلام معاون باشگاه پرسپولیس مبنی بر مذاکره با سروش رفیعی و امیدواری به ماندن وی، تصمیم این بازیکن برای جدایی از جمع سرخپوشان قطعی است.

 به گزارش مهر، محمدعلی ترکاشوند روز گذشته در مصاحبه ای مدعی شد که سروش رفیعی با وی تماس گرفته و قرار است طی یکی، دو روز آینده با این بازیکن جلسه ای داشته باشد.

 

صحبتهای ترکاشوند موجی از امید برای تمدید قرارداد رفیعی در بین هواداران پرسپولیس ایجاد کرد تا این تیم که در نقل و انتقالات عملکرد خوبی داشته است، با حفظ هافبک خلاق خود، دغدغه ای در میانه میدان نداشته باشد.

 

این در حالی است که سروش رفیعی از شنیدن صحبتهای ترکاشوند و خبرهای تمدید قراردادش شوکه شده و اعلام کرده است که قصد ماندن در پرسپولیس را ندارد.

 

باوجود تصمیم قطعی رفیعی برای رفتن از پرسپولیس اما این بازیکن هنوز اعلام نکرده در کدام کشور و کدام تیم به فوتبالش ادامه می‌دهد. 

 

طی هفته های گذشته، روزنامه های قطری مدام به پوشش اخبار مذاکره سروش رفیعی با باشگاه الخور قطر می پرداختند ولی یکی از مسئولان باشگاه در مصاحبه ای اعلام کرد قرارداد هیچ بازیکن خارجی با الخور قطعی نیست. از آن زمان رسانه های قطری هیچ خبری از وضعیت سروش رفیعی با تیم الخور و یا مذاکراتش با سایر تیم ها منتشر نکرده اند.