دعوت از ودیعه‌گذاران سال ۸۶ استان تهران برای لیست انتظار حج ۹۶/ تمدید مهلت ثبت‌نام برای ودیعه‌گذاران ۸۵


اخباراجتماعی ,خبرهای اجتماعی , حج و زیارت

مدیر حج و زیارت استان تهران از ودیعه‌گذاران سال ۸۶ دعوت کرد تا برای قرار گرفتن در لیست انتظار حج تمتع ۹۶ هر چه سریع‌تر نام‌نویسی کنند.

مهران فرشید در گفت‌وگو با فارس، درباره آخرین جزئیات ثبت‌نام حج تمتع 96 در استان تهران گفت: ودیعه‌گذاران حج تمتع 86 استان تهران نیز می‌توانند تا پایان وقت اداری فردا (دوشنبه 22 خرداد ماه) با مراجعه به سامانه Tehran.haj.ir در لیست انتظار نام‌نویسی کنند.

 

وی افزود: بدیهی است از متقاضیان به ترتیب اولویت تشرف و زمان ثبت درخواست در لیست انتظار دعوت  به‌عمل خواهد آمد بنابراین متقاضیان زودتر مراحل نام‌نویسی را انجام دهند.

 

مدیر حج و زیارت استان تهران تصریح کرد: مهلت ثبت‌نام در کاروان‌ها برای دارندگان اسناد تمتع سال 85 نیز تا پایان وقت اداری فردا دوشنبه 22 خرداد خواهد بود و آنها می‌توانند هر چه زودتر ثبت‌نام خود را انجام دهند.

 

فرشید تصریح کرد: ظرفیت خالی کاروان‌های استان تهران بسیار محدود است و کسانی که بنابر اولویت قصد سفر به حج تمتع 96 را دارند باید هر چه زودتر مراحل نام‌نویسی را نهایی کنند؛ امسال بیش از 11 هزار نفر از متقاضیان حج در استان تهران به حج تمتع 96 اعزام خواهند شد.