"هو " شدن دختر ترامپ به خاطر مواضع ضد زن پدرش در حضور صدر اعظم آلمان


مجری برنامه پس از "هو " شدن ایوانکا، رشته سخن را به دست گرفت و از ایوانکا پرسید که آیا این واکنش حاضران به خاطر برخی اظهار نظرهای جنجالی پدرش درباره زنان نیست!

 ایوانکا ترامپ دختر رییس جمهور آمریکا در جریان اجلاسی در شهر برلین آلمان و به هنگام دفاع از مواضع و نظرات پدرش درباره زنان، از سوی حاضران در محل گردهمایی "هو " شد.

 

به گزارش عصر ایران به نقل از نیویورک تایمز دختر دونالد ترامپ که گفته می شود نفوذ فوق العاده زیادی روی سیاست های پدرش دارد، در اجلاس زنان کارآفرین و قدرتمند کشورهای عضو گروه بیست (جی بیست) در برلین از مواضع پدرش درباره زنان دفاع کرد ولی با واکنش سرد حاضران در محل اجلاس مواجه شده و "هو" شد.

اخباربین الملل ,خبرهای   بین الملل,دختر ترامپ

در این نشست مشترک چند تن از رهبران سیاسی و اقتصادی زن از جمله آنگلا مرکل صدر اعظم المان و کریستین لاگارد رییس صندوق بین المللی پول نیز حضور داشتند.

 

این سفر نخستین سفر ایوانکا ترامپ به عنوان یکی از متنفذترین و نزدیک ترین مشاوران سیاسی پدرش به خارج از آمریکا بود.

 

ایوانکا ترامپ در این اجلاس  در دفاع از مواضع پدرش درباره زنان گفت؛ پدرش یک قهرمان فوق‌العاده در حمایت از خانواده‌ها و کمک به آنها برای پیشرفت است،

 

در این هنگام فریاد اعتراض و همهمه جمع حاضران برخاست و  "میریام مکل" مجری برنامه به ایوانکا ترامپ گفت: شما صدای واکنش حضار و شنوندگان را می شنوید.

 

او افزود: ممکن است برخی مواضع و اظهارات پدر شما این پرسش را ایجاد کرده که چگونه این دیدگاه ها می تواند در راستای توانمندسازی زنان باشد!

 

اشاره مجری برنامه به احتمال زیاد به افشای یک فایل ویدئویی از اظهارات رکیک ترامپ در سال 2005 درباره  زنان است که انتشار آن پیش از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری نوامبر 2016 بازتاب منفی گسترده ای داشت.

 

اما دختر ترامپ در پاسخ به اظهارات مجری گفت از طریق برخی رسانه‌ها چیزهایی را درانتقاد از این قبیل مواضع پدرش شنیده اما او پدرش را آن طور که این رسانه ها به تصویر می کشند، نمی شناسد و علاوه بر او صدها و هزاران زنی که در سال های گذشته در استخدام شرکت پدرش بوده اند نیز، دونالد ترامپ را با این تصویر نمی شناسند.

 

 دختر دونالد ترامپ سپس از تجربه زندگی شخصی خود گفت و این که پدرش تا چه حد به او کمک کرده تا گام های موفقی در زندگی حرفه ای بردارد.

 

 گفتنی است دختر ترامپ چند هفته پیش و در جریان سفر آنگلا مرکل به واشنگتن از سوی صدر اعظم آلمان برای شرکت در نشست زنان گروه بیست در برلین دعوت شده بود و این سفر نخستین سفر او در مقام " دختر اول " آمریکا و نیز یکی از مشاوران نزدیک پدرش در کاخ سفید است.