مادرانی که 34 سال اشتباهی دخترانشان را بزرگ کردند+تصاویر


دو مادر روسیه‌ای بعد از 34 سال فهمیدند که دختران واقعی خود بزرگ نکرده‌اند.

 به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان، دو مادر روسیه‌ای بعد از 34 سال فهمیدند که به دلیل اشتباهی که در پرستاری بیمارستان رخ داده بود، دختران خود را بزرگ نکرده‌اند.

 

آلیسا و لیوبوف هر دو در یک روز و یک ساعت دخترانی را در بیمارستانی در سیبری کشور روسیه به دنیا آوردند اما اشتباهی که پرستاران در هنگام جابجا کردن آن‌ها در اتاق کودکان بر اثر یکسان بودن نام خانوادگی آن‌ها انجام دادند باعث شد که این مادران دختران خود را بزرگ نکنند.

اخبار گوناگون  ,خبرهای گوناگون , اخبار  جالب

این دو دختر به طور جداگانه در خانه‌های کسانی که از آن‌ها سرپرستی می‌کردند و فکر می‌کردند که پدر و مادر آن‌ها هستند، بزرگ شدند اما یک روز یولیا به همراه مادر خود، آلیسا که به شدت بیمار بود برای انجام آزمایش‌های دی ان ای به بیمارستان رفتند و این لحظه‌ای بود که یولیا فهمید آلیسا مادر خودش نیست.

 

این مادر و دختر به بیمارستانی مراجعه کردند تا این قضیه را پیگیری کنند و شانسی که آوردند این بود که در آن روز در بیمارستان فقط دو نفر بچه به دنیا آورده بودند و آن‌هم آلیسا و لیوبوف بوده‌اند که بیمارستان با تماس با خانواده لیوبوف موفق شد تا او و دخترش را به بیمارستان بیاورند و بعد از انجام آزمایش و مقایسه‌ها مشخص شد که این دو مادر بچه‌های خود را اشتباهی به خانه برده بودند.

اخبار گوناگون  ,خبرهای گوناگون , اخبار  جالب

درست است که این دو خانواده نام خانوادگی مختلفی داشتند و با هم رابطه فامیلی نداشتند اما حالا با این تعویض در بیمارستان این دو با هم رابطه خانوادگی دارند.