احتمال قتل سومین بچه در پرونده مادر سنگدل +عکس


پرونده زن جوان که پس از قتل دو فرزندش اقدام به خودکشی کرده بوده بود، با طرح احتمال قتل دختر دیگرش در سال گذشته وارد مرحله تازه‌ای شد.

 به گزارش جام‌جم، رسیدگی به این پرونده از بهمن امسال و به‌دنبال گزارش جنایتی هولناک به پلیس مشهد در دستور کار ماموران قرار گرفت.

 

ماموران با حضور در محل قتل در خیابان امام هادی (ع) با جسد طاهره هشت ساله و علیرضا چهار‌ساله روبه‌رو شدند که خفه شده بودند.

 

مادر 33ساله آنها به نام راضیه هم غرق در خون در حمام افتاده بود. زن جوان رگ دستش را بریده بود که سریع به بیمارستان منتقل شد و با تلاش پزشکان از مرگ نجات یافت. خواهر راضیه صبح روز حادثه پس از ورود به خانه خواهرش با این صحنه هولناک رو به رو شده و موضوع را به پلیس گزارش داده بود.

 

با بهبود حال زن جوان، او برای تحقیقات به شعبه 208 دادسرای مشهد منتقل و از سوی قاضی علی‌اکبر احمدی‌نژاد بازپرس جنایی، بازجویی شد. زن جوان که از کار خود بشدت پشیمان بود، به بازپرس گفت: در ازدواج اولم شکست خورده بودم. بعد از جدایی با مردی 67 ساله ازدواج کردم. چهار سال قبل صاحب پسری شدیم. فرزندان شوهرم مخالف این ازدواج بودند و اصرارهای آنها باعث شد چند ماه قبل از هم جدا شویم. بچه‌ها همیشه بهانه شوهرم را می‌گرفتند و از بهانه‌گیری‌های آنها خسته شده بودم. به همین دلیل تصمیم به قتل آنها گرفتم. طبق نقشه به دو فرزندم قرص خواب‌آور دادم و در خواب آنها را خفه کردم. بعد هم در حمام رگ دستم را بریدم تا خودکشی کنم، اما زنده ماندم.

 

در حالی که تحقیقات ادامه داشت، یکی از بستگان این زن با مراجعه به دادسرا اطلاعات جدیدی را پیش روی بازپرس قرار داد و گفت: راضیه دختر بچه‌ای داشت که سال گذشته به طرز مشکوکی فوت کرد. بعد از قتل دو فرزندش و افشای این موضوع احتمال می‌دهم او دخترش را کشته است.

 

پس از این ادعا، بازپرس جنایی دستور تحقیقات در این باره را صادر کرد.

اخبار حوادث,خبرهای حوادث,حوادث روز

 

اخبار حوادث,خبرهای حوادث,حوادث روز