سرمربی استقلال تهدید به افشاگری کرد


اخبار ورزشی,خبرهای  ورزشی, سرمربی استقلال

مشکلات مالی استقلال باعث شده تا سرمربی این تیم تهدید به افشاگری کند.

به گزارش ایلنا، سیروس پورموسوی که در این فصل جانشین عبدالله ویسی در نیمکت هدایت استقلال خوزستان شده و موفق شده طی دیدارهای اخیر عملکرد خوبی از خود به جا بگذارد همچنان از مشکلات مالی ناراحت است و بی توجهی مسوولان به وضعیت قهرمان فصل گذشته لیگ را با تهدید به افشاگری جواب داده است. 

 

وی در خصوص مشکلات مالی این باشگاه گفت:  ما کار خودمان را کردیم و مسوولان هیچ کاری نکردند. تاج تنها بخشی از پول هتل و اسکان تیم در عمان را پرداخت کرد. هزینه بلیت و رفت و آمد به گردن خودمان بود. پول اقامت در امارات و همه هزینه‌ها را هم مارکو یکی از مربیان‌مان پرداخت کرده!

 

وی با انتقاد از بی توجهی مسوولان گفت: وقتی بازیکن شب عید پول نداشته باشد و تحت فشار خانواده قرار بگیرد دیگر مردم و غیرت و تعصب هم جواب نمی‌دهد. شنبه تا ساعت 2 نصف شب با استاندار جلسه داشتم. گفت یک میلیارد تهیه می‌کند و یک میلیارد هم شب عید جور می‌کند اما او خودش مشکلات استان را دارد. به خدا مشکلات ما با چهار، پنج میلیارد حل می‌شود. ما پول کلان نمی‌خواهیم ولی آنها باور نمی‌کنند ما با همین پول‌ها مشکلات‌مان را حل می‌کنیم.

 

پورموسوی در خصوص اینکه چرا در واکنش به این اتفاقات تصمیم جدی برای تغییرات در حامی مالی نمی گیرند گفت: آن وقت است که دنبال بهانه هستند تا تیم را به هم بریزند. وگرنه من می‌خواستم همین کار را بکنم یا رنگ لباس را که مطابق آرم گروه ملی است عوض کنم ولی برخی گفتند این کار اشتباه است و من را منصرف کردند.  آقایان مصاحبه کردند و دم از بودجه 10 میلیاردی زدند ولی دریغ از پول. فقط با این مصاحبه‌ها کارگران گروه ملی را به جان ما انداختند که حالا پول گرفتید به ما هم بدهید. من همه اینها را با جزییات در کنفرانس خبری قبل از بازی با پرسپولیس می‌گویم تا مردم بدانند چه خبر است.