حمله‌ی بازیکن سابق لسترسیتی به عبدالله ویسی بعد از صعود


اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی, عبدالله ویسی

بازیکن باتجربه سابق لسترسیتی که موفق شد گل صعود این تیم را به نام خود کند، از اتفاقاتی که باعث شد مدتی از فوتبال دور باشد انتقاد کرد.

به گزارش ایلنا، حسین کعبی که سابقه بازی در پرسپولیس، فولاد خوزستان، استقلال خوزستان و لسترسیتی انگلیس را در کارنامه دارد، موفق شد با پیراهن سپیدرود رشت افتخار تازه‌ای را رقم بزند و با گل دقایق پایانی خود سند صعود نماینده گیلان به لیگ برتر را امضا کرد.

 

کعبی در خصوص صعود سپیدرود به لیگ برتر گفت: من روزهایی را در سپیدرود تجربه کردم که در عمر فوتبالی ام با هیچ تیمی ندیدم. من با تیمی صعود کردم که پیرمرد و پیرزن و همه طرفداران سال ها دنبال این موفقیت بودند و اگر به من بگویند بهترین خاطره ات در زندگی فوتبالی را بیان کن، قطعا باید به اتفاقات زندگی ام در رشت اشاره کنم.

 

بازیکن سابق تیم ملی با اشاره به مشکلات مالی سپیدرود رشت گفت: باورتان نمی شود اما باید بگویم وقتی یک نیم سکه به ما پاداش می دادند، انگار به بچه ها دنیا را داده اند. سریع همه به زن و بچه شان زنگ می زدند و می گفتند نیم سکه دادند. من واقعا تعجب می کردم این بچه ها چطور بدون دریافت یک هزار تومانی اینطور کار می کنند. متاسفانه از سپیدرود هیچ کس حمایتی نکرد و فکر می کنم خدا مارا دوست داشت که بعد از سال ها توانستیم به لیگ برتر برسیم.

 

حسین کعبی با اشاره به مشکلاتی که در لیگ برتر انتظار نماینده محبوب رشت را خواهد کشید گفت: مسئولان استانی باید همت کنند تا سپیدرود دوباره به دسته اول برنگردد. باید بازیکنان خوب جذب شود و اگر این اتفاق بیفتد، هیچ مشکلی پیش نمی آید. نزدیک به 3 سال است سپیدرود در زمین خودش بازنده نبوده و مطمئن باشید هر تیمی به رشت بیاید به مشکل می خورد. امیدوارم آینده خوبی در انتظار این تیم باشد.

 

صحبت‌های جنجالی حسین کعبی هم مربوط به اتفاقاتی بود که در خوزستان و باشگاه سابقش رخ داد: من دست مردم را می بوسم واقعا درک نمی کنم برخی با من چه دشمنی و مشکلی دارند. در استان خودم خوزستان، در فولاد، استقلال خوزستان،در نفت آبادان به من، مبعلی، عادل کلاه کج کسی نگاه نمی کند و ما مجبوریم در شهرهای دیگر محبوب شویم! چرا اینطور است؟

 

وی ادامه داد: من همیشه حرف دلم را می زنم و هدفم همیشه این است که حقم را بگیرم اما به آقایان می گویم که فوتبال به دلالی و سن و سال نیست. متاسفانه فوتبال خوزستان روبه دلالی رفته است؛ حسین کعبی در سخت ترین لیگ روی پای خودش ایستاده است و هیچ وقت جواب آدم های کوچک را نمی دهد اما الان باید بگویم چشم حسودها بترکه که نمی خواهند حسین کعبی را ببینند.

 

حسین کعبی در پایان با اشاره به مشکلاتش با استقلال خوزستان در دوران سرمربیگری عبدالله ویسی گفت: کاش اتفاقی که آن سال در استقلال خوزستان رخ داد، نمی افتاد. اینکه من و چند بازیکن دیگر را به ناحق کنار گذاشتند. آن آقایی که ما را کنار گذاشت را ببینید چه بلایی سرش آمده؟ کسی که اشک من را در آورد، خدا اشکش را در آورد!