پیروزی ارزشمند بارسلونا مقابل اتلتیکو مادرید/ گام بلند برای فینال


اخبارورزشی,خبرهای  ورزشی, بارسلونا

تیم فوتبال بارسلونا در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی رقابتهای جام حذفی اسپانیا مقابل اتلتیکو مادرید به بردی دشوار و ارزشمند دست یافت.

 به گزارش مهر، تیم های فوتبال اتلتیکو مادرید و بارسلونا از ساعت ۲۳:۳۰ روز چهارشنبه دیدار رفت مرحله نیمه نهایی رقابتهای کوپا دل ری را در ورزشگاه ویسنته کالدرون برگزار کردند که در پایان تیم بارسلونا ۲ بر یک پیروز شد.

 

در نیمه نخست این بازی تیم بارسلونا ۲ بر صفر از میزبان خود پیش افتاد. در دقیقه ۷ بازی بود که لوئیس سوارز روی یک فرار عالی دروازه میزبان را گشود. بعد از این گل تیم اتلتیکو فشار را بر تیم بارسلونا زیاد کرد اما این تیم بارسلونا بود که در ضد حملات با MSN خطرساز شد.

 

بارسلونا در دقیقه ۳۳ به گل دوم خود دست یافت. لیونل مسی پشت محوطه جریمه حریف با شوتی سهمگین که به تیر دروازه هم اصابت کرد یک سوپرگل را به ثمر رساند تا بهت ورزشگاه ویسنته کالدرون را فرا گیرد.

 

با شروع نیمه دوم تیم اتلتیکو مادرید فشار بی امانی را روی تیم بارسلونا وارد کرد و در دقیقه ۶۰ با ضربه سر آنتوان گریزمان به گل دست یافت. گریزمان بلافاصله یک موقعیت استثنایی را برای گل دوم از دست داد.

 

بازی دو تیم در ادامه جذاب تر پی گرفته شد. در دقیقه ۷۵ ضربه کاشته لیونل مسی به تیر افقی دروازه اتلتیکو اصابت کرد. اتلتیکو که همچنان فشار خود را حفظ کرده بود در دقیقه ۸۵ یک فرصت عالی را توسط تورس از دست داد. تلاش شاگردان سیمئونه در لحظات پایانی برای فرار از شکست ثمری نداشت و بارسلونا این بازی را برد.

 

شاگردان انریکه با این برد نفسگیر و ارزشمند آرامش بیشتری برای دیدار برگشت خواهند داشت و گام بلندی برای حضور در فینال برداشتند.