آنچلوتی: با وراتی مانند پادشاه برخورد می‌شود


اخبارورزشی ,خبرهای ورزشی ,آنچلوتی

سرمربی ایتالیایی بایرن مونیخ تاکید کرد که وراتی پاری سن ژرمن را ترک نمی‌کند چرا که مانند پادشاه در این تیم با او برخورد می‌کنند.

به گزارش ایسنا و به نقل از کوریره دلو اسپورت، با وجود آن که بارسلونا سخت به دنبال جذب مارکو وراتی است و این بازیکن ایتالیایی هم علاقه زیادی برای پیوستن به آبی‌اناری‌ها دارد اما به نظر می‌رسد که او در نهایت در پاری سن ژرمن باقی خواهد ماند و این تیم را ترک نمی‌کند.

 

مدیر برنامه‌های وراتی چند روز پیش اظهارات جنجالی را بر زبان آورد و تاکید کرده بود که سران پاری سن ژرمن مانند یک زندانی با وراتی برخورد می‌کنند که البته خود این بازیکن چنین سخنانی را تکذیب کرد.

 

کارلو آنچلوتی، سرمربی کنونی بایرن مونیخ که سابقه مربیگری در پاری سن ژرمن را هم دارد این گونه به وضعیت وراتی واکنش نشان داد: من هم جای وراتی باشم پاری سن ژرمن را ترک نمی‌کنم، چرا که در این تیم مانند پادشاه با او برخورد می‌کنند. از ماندن وراتی در PSG اصلا تعجب نکردم، چرا که او از حضور در این تیم خوشحال است و همه چیز برایش مهیا است.

 

وراتی در سال ۲۰۱۲ بود که از پسکارا به پاری سن ژرمن پیوست و در این تیم پیشرفت بسیار زیادی کرده و الان از بهترین‌های فوتبال اروپا در پست خود است. او تا سال ۲۰۲۱ با پاری سن ژرمن قرارداد دارد و با وجود این که بارسلونا برای جذب او ۱۰۰ میلیون یورو پرداخت می‌کند اما سران این تیم فرانسوی اصرار به حفظ او دارند.