روشن: نه علیه پرسپولیس حرف زده‌ام و نه تاج


اخبار ورزشی ,خبرهای   ورزشی , روشن

پیشکسوت استقلال اعلام می‌کند صحبت‌هایی که از زبان وی علیه تاج، فدراسیون و پرسپولیس در کانال‌های تلگرامی پخش شده متعلق به او نیست.

  حسن روشن در گفت‌و‌گو با ایلنا اظهار داشت: صحبت‌هایی از زبان من در برخی کانال‌های تلگرامی پخش شده را به شدت تکذیب می‌کنم. وقتی این حرف‌ها را از زبان خودم خواندم تعجب کردم. در حالی که بنده نه علیه تاج و فدراسیون و نه علیه پرسپولیس حرف نزده‌ام. در این صحبت‌ها آمده بود که من گفته‌ام پرسپولیس در آسیا دیگر نمی‌تواند داور بخرد، در حالی که این حرف ها اصلا در ادبیات من نیست و به شخصت بنده نمی‌خورد.

 

روشن در ادامه افزود: به تاج پیغام دادم که این حرف‌ها را اصلا من نزده‌ام. خودم شخصا این مسئله را پیگیری می‌کنم و از تاج هم خواستم شکایت کند تا مشخص شود که این صحبت‌های جعلی از کجا سرچشمه می‌گیرد.

 

وی در خصوص بازی استقلال مقابل الاهلی گفت: منصوریان شناخت خوبی از الاهلی دارد. او با نفت دو بار مقابل این تیم بازی کرده و با توجه به این شناخت می‌داند که چطور تیمش را راهی میدان کند.

 

وی با اعلام این که استقلال می‌تواند برنده این بازی شود گفت: شرایط استقلال را در چند هفته اخیر خوب دیدم و به نظرم این تیم حتی توانایی برد در این بازی را هم دارد. با این که الاهلی تیم خوب و قوی‌ای است، استقلال هم در چند بازی اخیر تحول خود را نشان داده و می‌تواند با دست پر برگردد.