رونالدو می‌تواند در سوپر جام اروپا بازی کند


اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,رونالدو

مهاجم رئال مادرید به دیدار برابر منچستریونایتد در سوپر جام اروپا می‌رسد.

 به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از آس، پرتغال چهارشنبه شب در نیمه نهایی جام کنفدراسیون‌ها ۲۰۱۷ روسیه در ضربات پنالتی‌ از شیلی شکست خورد. پس از این اتفاق فدراسیون فوتبال پرتغال به کریستیانو رونالدو اجازه داد که اردو تیم‌ ‌ملی را ترک کند.

 

به همین خاطر تعطیلات مهاجم رئال مادرید پنج روز زودتر شروع شد. زین‌الدین زیدان پیش از این تا سوم آگوست نمی‌توانست از ستاره تیمش بهره ببرد چون بازیکنان این تیم حق دارند حداقل یک ماه استراحت کنند. در این صورت رونالدو از چهارم ماه ذکر شده به تمرینات مادرید می پیوست یعنی چهار روز مانده به سوپر جام اروپا. بر این اساس  او نمی‌توانست برابر منچستریونایتد بازی کند.

 

با شکست پرتغال در نیمه نهایی رونالدو از یکم آگوست شروع به تمرین می‌کند و یک هفته‌ فرصت دارد تا خود را برای سوپر جام آماده کند. او می‌تواند در این دیدار مهم حضور داشته باشد. با این حال هنوز آینده مهاجم پرتغالی در مادرید مشخص نیست و ممکن است این بازیکن در تابستان از این تیم جدا شود. علاوه بر این رونالدو پیش از پیوستن به اردو مادرید باید سی و یکم ژوییه (نهم مرداد) در دادگاه حاضر شود و درباره فرار مالیاتی‌اش توضیح بدهد.