ماه‌چهره خلیلی: نقش برایم مهمتر از حضور در سینما یا تلویزیون است


ماه‌ چهره خلیلی گفت: من حضور در سینما، تئاتر و تلویزیون را انتخاب نمی کنم بلکه من نقش را انتخاب می کنم یعنی موضوعی که برای من جذاب است، نقش و سناریوی کار است.

«ماه‌چهره خلیلی» بازیگر سینما و تلویزیون که امسال با دو فیلم سینمایی «اشنوگل» و «یادم تو را فراموش» در جشنواره فیلم فجر حضور داشت، در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون دیباچه درباره تفاوت های بازی در این دو مدیوم بیان کرد: سینما و تلویزیون دو مدیوم واقعاً متفاوت است؛ من در مورد این موضوع با مادربزرگم خانم پروین سلیمانی که سایقه حضور در سینما، تئاتر و تلویزیون را داشت، صحبت و مشورت کردم و در حال حاضر تفاوت های بسیاری را می توانم برای شما بیان کنم.

 

اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,ماه چهره خلیلی

 

وی در توضیح بیشتر گفت: این تفاوت ها اولاً در اندازه قاب تلویزیون و پرده چند متری سینما، دوم در نوع بازی است که در تئاتر گل درشت تر از سینما و تلویزیون و در سینما جدی تر از تلویزیون است و سوم مخاطب این مدیوم ها است که سینما و تئاتر مخاطب خاص تری دارند و چهارم دستمزدهای هر کدام متفاوت است.

 

بازیگر سریال «کلاه پهلوی» در پاسخ به اینکه در مقام انتخاب حضور در کدام مدیوم را ترجیح می دهد، گفت: من حضور در هیچ کدام را انتخاب نمی کنم بلکه من نقش را انتخاب می کنم و موضوعی که برای من جذاب است، نقش و سناریوی کار است و به همین دلیل است که امسال تئاتر، تیزر، سه اثر سینمایی و یک سریال در حال کار هستم.