امیرحسین پیروانی: نورافکن می‌تواند تیم جوانان را جمع کند/ یک روز در راه هستیم


اخبارورزشی,خبرهای   ورزشی, امیرحسین پیروانی

سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران می‌گوید امید نورافکن می‌تواند به این تیم در مسابقات جام جهانی کمک زیادی داشته باشد.

 به گزارش مهر، امیرحسین پیروانی درباره حضور امید نورافکنی در تیم جوانان تاکید کرد: از علیرضا منصوریان تشکر می کنم. ما دیروز مفصل با هم صحبت کردیم و وی محبت کرد و اجازه داد امید به تیم جوانان بیاید. امید در تیم جوانان رشد کرد و به استقلال پیوست. او بازیکن بزرگ و تاثیرگذاری است. جدا از بحث داخل زمین، امید به خاطر ارتباطش با بازیکنان و اعضای کادر فنی در بیرون از زمین هم می تواند تیم را خوب جمع کند. قرار شد امید از امروز به تیم جوانان بیاید.

 

وی در خصوص تعداد بازیکنان تیم جوانان در لیست نهایی تاکید کرد: در مسابقات کسب سهمیه جام جهانی، ۲۳ بازیکن به همراه داشتیم ولی برای  متاسفانه برای خود مسابقات جام جهانی با ۲۱ بازیکن اعزام می شویم. دو روز قبل جلسه طولانی با همکاران داشتم و سخت بود که نام چند بازیکن را خط بزنیم.

 

سرمربی تیم جوانان ایران در پاسخ به این سئوال که آیا مشکلی برای روادید و کارت بازی امید نورافکن به خاطر دیر ملحق شدن نیست؟ گفت: ۵ فروردین ماه آخرین زمانی بود که باید ۳۵ نفر را ثبت نام می کردیم که همان موقع امید را در لیست اولیه ثبت نام کرده بودیم.

 

پیروانی با بیان اینکه تیم جوانان ساعت ۲۱ فردا پرواز می کند، گفت: ابتدا به دوبی می رویم سپس به سئوال و بعد از آن به شهر جی جو. در واقع ما ساعت ۲۲ پس فردا به محل اقامت خود در کره جنوبی می رسیم و نزدیک به یک روز در راه هستیم.

 

وی یادآور شد: در گروه سختی قرار گرفته ایم. وقتی برزیل، صربستان و هلند به این مسابقات نمی رسند نشان دهنده سختی کار است ولی ما هم هدفی را برای خودمان ترسیم کرده ایم و امیدواریم به مرحله بعد صعود کنیم. ما تجربه کافی را نداشته ایم و سالها بود که در جام جهانی نبودیم.