روحانی :ما لبه گاز انبر خارجی را پودر خواهیم کرد/در هر شهر رهبر نمی‌خواهیم


اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,روحانی

رییس‌جمهور تاکید کرد: وقتی در آمریکا این آقای جدید سرکار آمد در اتاق فکر گفتند. یک لبه گاز انبر درست شد لبه گاز انبر بعدی اردیبهشت در ایران درست می‌شود.اشتباه کردید ما در ایران گاز انبر نداریم. ما لبه گاز انبر خارجی را پودر خواهیم کرد.

 به گزارش  ایلنا، حسن روحانی در جمع مردم مشهد عنوان کرد: السلام علیک یا مولی یا علی بن موسی الرضا. مشهد شهر شگفتی‌هاست. آسمان هم با شماست. رحمت خدا هم با خراسان است. سلام بر مردم غیور خراسان. سلام بر مردم خراسان رضوی شمالی و جنوبی. سلام بر امامی که از همیشه مظلومتر است.

 

او افزود: سلام بر دختران. سلام بر پسران. سلام بر غیورمردان. سلام بر اندیشه و هنر. سلام بر دانشگاه و آزادی. مردم عزیز مشهد مقدس. خراسان عزیز . خراسان بزرگ. امروز روز سرنوشت ملت بزرگ ایران است. ما می‌خواهیم در روز جمعه بین فریب و صداقت یکی را انتخاب کنیم ما می خواهیم کسی را انتخاب کنیم که بار اجرای مسئولیت کشور را به عهده بگیرد.

 

روحانی خاطرنشان کرد: شما بدانید رییس جمهور رییس شورای عالی دفاع است. با یک تصمیم خطا یعنی جنگ. با یک تصمیم درست یعنی صلح. کشور را بشناسیم. منطقه را بشناسیم. دنیا را بشناسیم. چرا از سیاست خارجی حرف نمی‌زنید. چرا نمی‌گویید در دوره بعد می‌خواهید روابط با جهان چگونه باشد؟ وقتی در آمریکا این آقای جدید سرکار آمد در اتاق فکر گفتند. یک لبه گاز انبر درست شد لبه گاز انبر بعدی اردیبهشت در ایران درست می‌شود.اشتباه کردید ما در ایران گاز انبر نداریم. ما لبه گاز انبر خارجی را پودر خواهیم کرد.

 

او یادآور شد: ما نخواهیم گذاشت تحریم به کشور برگردد. چقدر راجع به هواپیما با شما صحبت کردم. بحث سر هواپیما نیست. بحث سر قول ما به مردم است. گفتند که هواپیما کاغذی است. وقتی هواپیما رسید. یکی از سران دلواپس یک نامه به نوشت. که شما ایرباس خریدی کافی بود. چرا رفتی بویینگ خریدی؟ امروز چهار فروند ای تی ار هم به ایران رسید.

 

رییس‌جمهور تاکید کرد: امیدواریم دلشان برای هواپیمایی‌های جنوب خلیج فارس نسوخته باشد. ما می‌خواهیم ایرانی‌ها سوار هواپیماهای شرکت‌های ایرانی شوند. شما می‌خواهید کشور را اداره کنید؟ اول به من بگویید مشهد را چگونه اداره کردید؟ همه مشهد که دست شما بود و هست.

 

روحانی گفت:  شما با مردم و جوان‌ها مشکل داشتید. چرا با فردوسی مشکل دارید؟ چرا اشعار فردوسی را پاک کردید؟ شما به مردم گفتید اگر هنر می‌خواهید از مشهد بروید بیرون. حال می خواهید ایران را بگیرید به مردم بگویید از ایران بروید بیرون؟ فکر می‌کنند که اختیار استان در اختیار آنهاست. اختیار کشور در اختیار ملت ایران است. همه مسئولان باید نوکر ملت ایران باشند. ما یک رهبر داریم. یک دولت داریم. یک قانون اساسی داریم. در هر شهر رهبر نمی‌خواهیم. شما همه منابع کشور را گرفتید. برای حاشیه‌نشین‌ها چه کردید؟

  

ادامه دارد...