برانکو: در تهران از الریان انتقام می‌گیریم/ گروه ما سخت و فشرده است


اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: گروهی که ما در آم قرار داریم گروه سخت و فشرده‌ای است.

به گزارش فارس، برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم پرسپولیس بعد از شکست تیمش مقابل الریان قطر در نشست خبری بعد از این بازی گفت:‌ گروهی که ما در آم قرار داریم گروه سخت و فشرده‌ای است. بازیکنان من برای این بازی تجربه لازم را نداشتند.

 

وی ادامه داد: ما در بازی امروز ۳ گل روی ضربات ایستگاهی خوردیم اما در تهران می‌توانیم این نتیجه را تلافی کنیم. البته باید اذعان کنم که گروه ما سخت ترین گروه است. ما با حمایت هواداران خودمان می‌توانیم این نتیجه و این بازی را جبران کنیم.

 

سرمربی پرسپولیس خاطر نشان کرد: در مسابقات فوتبال و به خصوص مسابقات آسیایی شرایط همین گونه است که اگر گل نزنیم گل می‌خوریم. ما امروز روی ضربات ایستگاهی و پنالتی گل خوردیم اما در مسیر بازی گلی نخوردیم.

 

به گزارش خبرگزاری فارس، پرسپولیس بازی امشب مقابل الریان را باخت اما این موضوع عجیبی نبود چرا که بزرگترین تیم‌های دنیا هم در فوتبال بازنده می‌شوند اما اقدام عجیب در این شرایط از سوی روابط عمومی باشگاه پرسپولیس رقم خورده است. در روزگاری که دنیا به واسطه پیشرفت تکنولوژی تبدیل به دهکده جهانی شده و می‌توان از هر گوشه از دنیا اطلاعاتی را با سایر نقاط دنبا به اشتراک گذاشت روابط عمومی پرسپولیس دریچه جدیدی از تبادل اطلاعات را به روی رسانه‌ها و مخاطبان خود باز کرده است.

 

در حالی که دیدار الریان و پرسپولیس در ساعت ۲۰:۴۰ دقیقه به وقت تهران به پایان رسید اما نشست خبری سرمربی تیم پرسپولیس بیش از 100 دقیقه بعد به تهران مخابره شد! نکته عجیب به همین جا ختم نشد؛ روز گذشته پرسپولیس آخرین تمرین خود را در زمین السد برای بازی با الریان برگزار کرد که این تمرین به وقت ایران در ساعت ۱۹ برگزار شد اما ساعتی که سایت رسمی باشگاه خبر آن را مخابره کرد یک صبح روز بعد بود! در این شرایط مشخص نیست رسانه‌هایی که در ایران منتظر مخابره اخبار صحیح این باشگاه هستند باید دست به دامن کجا شوند!

حتی در نشست خبری روز گذشته برانکو و طارمی فقط فیلمی یک دقیقه و سی ثانیه‌ای از این نشست خبری بیرون آمد که البته چند ساعت بعد متن کامل این مصاحبه‌ها روی خروجی سایت باشگاه پرسپولیس آمد! این موارد در کنار چندین و چند مورد دیگر از جمله اقداماتی است که روابط عمومی باشگاه پرسپولیس آن را انجام داده تا نشان دهد با استفاده از افعال معکوس می‌خواهد با رسانه‌ها ‌رابطه بر قرار کند. این در حالی است که حداقل ۴ نفر که در زمینه روابط عمومی کار می‌کنند در این سفر به قطر حضور دارند اما شیوه اطلاع رسانی سایت باشگاه پرسپولیس واقعا عجیب و جالب توجه است! نکته جالب توجه ایکه سایت باشگاه پرسپولیس در حالی برای انتشار اخبار این گونه رفتار می‌کند که برای انتشار خبرهای مرتبط با اسپانسر این باشگاه همانند رسانه‌های آنلاین دنیا به سرعت برق و باد عمل می‌کند!