ربودن مرد 28 ساله و درخواست 70 میلیونی از همسر وی / عکس


اخبارجدید,خبرهای جدید,اخبارجدید

یک باند 3 نفره که اقدام به ربودن مرد 28 ساله و مطالبه 70 میلیونی از همسر وی کرده بودند با تلاش مأموران پلیس شناسایی و دستگیر شدند.

 به گزارش فارس، در مورخه 5 بهمن ماه امسال خانمی با مرجوعه‌ای از شعبه نهم بازپرسی دادسرای ناحیه 27 تهران به اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ مراجعه و عنوان داشت که همسرش بنام سیاوش (28 ساله) از سه روز قبل ربوده شده است.

 

همسر سیاوش در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: همسرم در رابطه با خرید و فروش خشکبار فعالیت دارد و از سه روز قبل توسط افرادی بنام‌های هدایت، هوشنگ و امیر، به دلیل اختلاف مالی ربوده شده و در حال حاضر شماره تلفن همراه همسرم به شماره 72********0939 خاموش است، این اشخاص طی تماس‌های مکرر تلفنی، برای آزاده همسرم درخواست واریز مبلغ 70 میلیون تومان وجه نقد را کرده اند.

 

کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی با شناسایی محل سکونت هدایت، هوشنگ و امیر در مناطق عبدل آباد، شادآباد و یافت آباد به محل سکونت این افراد مراجعه کرده و اطلاع پیدا کردند که آنها همزمان با ربودن سیاوش، بازگشتی به منازل خود نداشته اند، همچنین مشخص شد که این سه نفر از اعضای یک خانواده نیز (پدر و دو فرزند) هستند.  

 

کارآگاهان اداره یازدهم ضمن ارائه مشاوره به اعضای خانواده ربایندگان، عواقب قانونی ناشی از حبس غیرقانونی افراد را نیز به خانواده‌های ربایندگان اعلام و از آن‌ها جهت همکاری با پلیس دعوت کردند.

 

با پیگیری‌های به عمل آمده، کارآگاهان موفق به شناسایی محل نگهداری سیاوش در منطقه یافت آباد شده، با اطمینان از حضور فرد ربوده شده و ربایندگان در محل، در تاریخ 7 بهمن ماه سال جاری به این محل اعزام و در ساعت 18:00 ضمن رهایی فرد ربوده شده موفق به دستگیری هر سه متهم پرونده (پدر و دو پسر) شدند.

 

سیاوش پس از رهایی، در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: در تاریخ 2 بهمن در فاز یک شهر اندیشه – خیابان طالقانی در حال تردد بودم که این افراد پس از پیاده شدنم از ماشین، مرا سوار خودرو کرده و بلافاصله تمامی اموال، مدارک و تلفن همراهم را گرفته و پس از طی مسافتی مرا به این محل آورده و نگهداری می‌کردند.

 

سرهنگ کارآگاه حمید مکرم، معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر اظهار داشت: هر سه متهم صراحتا به آدم‌ربایی اعتراف صریح کرده و برابر دستور بازپرس شعبه نهم دادسرای ناحیه 27 تهران، با قرار قانونی روانه زندان شدند.