قتل جوان ۳۰ ساله با ضربات متعدد چاقو/ ۴ نفر از نزدیکان مقتول به اتهام قتل دستگیر شدند


اخبارحوادث ,خبرهای  حوادث ,حوادث

فرمانده انتظامی شهرستان رزن گفت: قاتلان جوان 30 ساله که با ضربات متعدد چاقو وی را به قتل رسانده بودند در کمتر از 24 ساعت دستگیر شدند/ بازداشتی ها چهار نفر از نزدیکان مقتول هستند.

به گزارش خبرآنلاین؛ سرهنگ داوود علی بخشی، رئیس پلیس این شهرستان طی گفتگویی با اعلام مطلب فوق افزود: این قتل به علت اختلاف خانوادگی بوده است.

 

وی ضمن تشریح این قتل گفت: ساعت یک بامداد 19 تیرماه به عوامل پلیس این شهرستان، وقوع این قتل در روستای ملابداغ از توابع بخش سردرود رزن اطلاع رسانی شد.

 

سرهنگ علی بخشی، ادامه داد: عوامل حوزه انتظامی به همراه پلیس آگاهی برای بررسی صحنه جرم در محل حضور یافته و ضمن تحقیق وقوع قتل را حتمی دانستند.

 

وی با اشاره به سرنخ های کشف شده در قتل این جوان با ضربات متعدد چاقو، اظهار داشت: کارگروه ویژه برای بررسی این قتل در دستور کار کارگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت تا اینکه پلیس به چند نفر از نزدیکان مقتول مشکوک می شود.

 

فرمانده انتظامی شهرستان رزن خاطرنشان کرد: با بازجویی از مظنونین و بررسی صحنه قتل سرنخ های خوبی کشف و در ادامه با استفاده از راهکارهای فنی و پلیسی یکی از متهمان که به خارج از شهرستان گریخته بود به روستا بازگردانده و بلافاصله دستگیر شد.

 

وی با اعلام اینکه در کمتر از 24 ساعت تمام عوامل و دست اندرکاران قتل دستگیر و تحویل مراجعه قضایی شدند، افزود: 3 مرد و یک زن که از نزدیکان مقتول هستند دستگیر و به اتهام خود اعتراف و علت این اقدام خود را اختلاف خانوادگی اعلام کردند.