«سامپائولی» سرمربی تیم ملی آرژانتین شد


اخبارورزشی,خبرهای   ورزشی ,سرمربی تیم ملی آرژانتین

سرمربی آرژانتینی به عنوان سرمربی جدید آلبی سلسته معرفی شد.

 به گزارش ایسنا و به نقل از اوله، فدراسیون فوتبال آرژانتین پس از ۵۰ روز نام سرمربی جدید تیم ملی این کشور را اعلام کرد. خورخه سامپائولی هدایت آلبی سلسته را بر عهده گرفت. او جانشین ادگاردو بائوسا شد که ۲۲ فرودرین به علت کسب نتایج ضعیف از این تیم اخراج شده بود.

 

مدت ها بود که AFA (فدراسیون فوتبال آرژانتین) از سامپائولی به عنوان سرمربی جدید صحبت می کرد اما به خاطر حضور این سرمربی در سویا این موضوع تا به امروز طول کشید. AFA قرارداد سامپائولی را با تیم اسپانیایی فسخ کرد. او تا تابستان ۲۰۱۸ با سویا قرارداد داشت. این فدراسیون برای فسخ قرارداد یک و نیم میلیون غرامت پرداخت کرد.

 

سامپائولی و چیکی تاپیا (رییس فدراسیون فوتبال آرژانتین) چهارشنبه شب به توافق رسیده بودند و سرمربی آرژانتینی بامداد جمعه توسط تاپیا معرفی شد. او تا پایان جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه هدایت آلبی سلسته را بر عهده خواهد داشت.

 

نخستین هدف سامپائولی، رساندن تیم ملی به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه است. آلبی سلسته اکنون در جایگاه پنجم جدول انتخابی جام جهانی در آمریکای جنوبی است. چهار تیم نخست به صورت مستقیم به جام جهانی صعود می‌کنند و تیم پنجم به پلی‌آف می‌رود.

 

سامپائولی سومین سرمربی آلبی سلسته در جریان انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ است. او امروز به استرالیا سفر خواهد کرد تا مربیگری اش را در تیم ملی آغاز کند. آرژانتین هفته آینده (۱۹ خرداد) در دیداری دوستانه در استرالیا به مصاف برزیل می‌رود. این تیم پنج روز بعد برابر سنگاپور قرار خواهد گرفت.