افشاگری درباره جزئیات جلسه تاج و جواد نکونام/«شما با فدراسیون قرارداد دارید نه کی‌روش»


اخبار ورزشی ,خبرهای  ورزشی, جلسه تاج و جواد نکونام

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال روز چهارشنبه گذشته جلسه بسیار مهمی را با جواد نکونام دستیار کارلوس کی‌روش برگزار کرد.

 خبرورزشی نوشت؛جلسه هفته گذشته نکونام و تاج رئیس فدراسیون برای تعیین تکلیف وضعیت کاپیتان سابق تیم ملی با کادر فنی فعلی بود. کی روش از روزی که دستیارانش با دستور تاج، دبی را ترک نکردند و در اردوی تیم ملی ماندند، با آنها چپ افتاد و سرانجام به فدراسیون فوتبال اعلام کرد این مربیان را نمی خواهد. در این بین اتفاقاتی افتاده که به شدت مربیان ایرانی کادر فنی را دلخور کرده است.

 

روز چهارشنبه هفته گذشته جواد نکونام به دیدار مهدی تاج رفت و  با او درباره وضعیت خود و دیگر مربیان صحبت کرد. او از طریق رسانه ها متوجه شد که کی روش چنین تصمیمی گرفته است. به گفته نزدیکان نکونام، در این جلسه مهدی تاج به حمایت قاطع از مربیان ایرانی پرداخت و گفت اجاره نمی دهد کی روش آنها را کنار بگذارد. رئیس فدراسیون در همان ابتدای جلسه گفت: «شما باید در تیم ملی بمانید. خیلی محکم و قاطع می گویم که شما به کارتان ادامه خواهید داد. شما با فدراسیون فوتبال قرارداد دارید نه با کارلوس کی روش. به همین دلیل او نمی تواند بگوید شما را نمی خواهد. قرارداد دارید و به کارتان ادامه خواهید داد.» 

 

نکونام پس از شنیدن این حرف ها، فدراسیون فوتبال را ترک کرد اما تاج چهارشنبه شب در گفت و گویی که با شبکه سوم داشت به هیچ وجه از مربیان ایرانی دفاع نکرد؛ موضوعی که دلخوری مربیان ایرانی را در پی داشت. تاج در تلویزیون تنها گفت که کی روش این مربیان را نمی خواهد ولی اثری از حمایتش دیده نمی شد. او حتی نگفت که موضع فدراسیون فوتبال در قبال این تصمیم کی روش چیست. به همین دلیل مربیان ایرانی به این نتیجه رسیده اند تاج فقط در جلسه با آنها حمایت می کند و وقتی در رسانه ها و همینطور جلسه با کی روش حرف می زند، به دفاع از آنها نمی پرازد.