نصب دوربین مداربسته پلیس در باغ تالارها و قهوه خانه های تهران - نصب دوربین پلیس در سفره خانه اا

برگزیده ها فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اشاره به برگزاری جلسات مشترک با صاحبان باغ تالارها و قهوه خانه ها و صنف مربوطه، از مجهزشدن محوطه بیرونی تمام باغ تالارها و قهوه خانه های غرب پایتخت به دوربین های مداربسته خبر داد. نصب دوربین پلیس در سفره خانه اا

نصب دوربین پلیس در سفره خانه اا

برگزیده ها: نصب دوربین مداربسته پلیس در باغ تالارها و قهوه خانه های تهران

به گزارش مشرق، سردار محسن خانچرلی با اشاره به تلاش پلیس غرب استان تهران به منظور افزایش تأمین امنیت اماکن عمومی اظهار کرد: فرماندهی انتظامی غرب استان تهران در سال گذشته به صورت جدی فعالیت اصناف و خصوصاً قلیان سراها را مورد کنترل قرار داد و نسبت به ارائه تذکر و برخورد با واحدهای صنفی متخلفی که شئونات مربوطه را رعایت نکرده بودند، اقدام کرد.
فرمانده انتظامی غرب استان تهران افزود: به دنبال پیگیری های پلیس، حدود 460 قلیان سرا و واحد صنفی متخلف در غرب استان پلمب شدند.
وی در ادامه با تأکید بر نظارت جدی پلیس بر فعالیت باغ تالارهای غرب پایتخت گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده معاونان و افسران ارشد، بر روند فعالیت باغ تالارهای استان فعالیت دارند و سعی کرده ایم تا با برگزاری جلسات متعدد با صاحبان این اماکن و صنف مربوطه، بخش اعظمی از مشکلات پیش ِ رو را مرتفع کنیم.
خانچرلی ادامه داد: در حال حاضر و با توجه به هماهنگی با صنف مربوطه، محوطه باغ تالارهای غرب استان تهران به دوربین مجهز شده اند و نصب دوربین های مداربسته در تمامی قهوه خانه ها و چای سراهای واقع در محدوده استحفاظی این فرماندهی نیز به اتمام رسیده و روند فعالیت این اماکن به صورت لحظه ای مورد رصد قرار می گیرد.
,