داعش 3 خانواده سوری را زنده زنده سوزاند


اخباربین الملل,خبرهای   بین الملل, داعش

به دنبال سرپیچی سه خانواده سوری از دستور داعش اعضای این گروه آنها را در یک خانه جمع کرده و آنها را زنده زنده سوزاندند. 

اعضای داعش در پی مخالفت سوری‌ها در رفتن به مناطق تحت سیطره این گروه تروریستی سه خانواده سوری در شهر رقه را سوزاند. این جدیدترین جنایت داعش محسوب می‌شود.

 

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، احمد جاسم یکی از ساکنان منطقه روز گذشته اعلام کرد، به همراه خانواده‌اش تا پیش از رسیدن نیروهای "سوریه دموکراتیک" برای آزادی خانواده‌های محاصره شده در رقه نزدیک مسجد جامع عتیق به محاصره داعش درآمده بودند.

 

وی با بیان اینکه اکنون دیگر فرقی نمی‌کند در رقه داعشی باشی یا مزدور، یک نیروی "سوریه دموکراتیک" باشی یا اینکه کشته بشوی یا بسوزی، افزود: داعشی‌ها از مردم رقه می‌خواهند خانه‌های خود را به سمت مناطق تحت سیطره‌شان ترک کنند به همین خاطر در خانه‌ای پنهان شدیم و بیرون نیامدیم.

 

این شهروند سوری عنوان کرد: به دنبال سرپیچی سه خانواده سوری از دستور داعش اعضای این گروه آنها را در یک خانه جمع کرده و آنها را زنده زنده سوزاندند.

 

همچنین نیروهای "سوریه دموکراتیک" ۱۵ خانواده سوری که از دید داعشی‌ها پنهان شده بودند را آزاد کرده و اجازه ندادند که به سپرهای انسانی به دست این گروهک تبدیل شوند کما اینکه داعش در ابتدای ماه ژوئیه در روستای "درعیه" دست به چنین کاری زده بود.