مریلا زارعی: ‌درخشنده به دنبال کسب و کار در سینما نیست/بهنوش طباطبایی: سینمای ‌پوران درخشنده برایم همواره جذاب بود


اخبارفرهنگی ,خبرهای  فرهنگی , مریلا زارعی

بازیگر سینما گفت: عقیده دارم که خانم درخشنده به دنبال دغدغه جامعه هستند و به دنبال کسب و کار در سینما نیست.

 به گزارش تسنیم از مشهد مقدس، مریلا زارعی امشب در نشست خبری "زیر سقف دودی" در پردیس هویزه مشهد اظهار داشت: به سبب علاقه بسیار به خانم درخشنده بازی در این فیلم را با افتخار قبول کردم و عقیده دارم که خانم درخشنده به دنبال دغدغه جامعه هستند و به دنبال کسب و کار در سینما نیست.

 

زارعی عنوان کرد: دغدغه‌مندی خانم درخشنده در این فیلم بیش از هر چیز دیگر برایم قابل احترام بود باید بگویم علاوه بر اینکه من بازیگر هستم و خانم درخشنده فیلم ساز اما رابطه ما فراتر از این عناوین و تشریفات است.

 

بازیگر سینما و تلویزیون تصریح کرد: اعتقاد دارم که به تعداد همه فیلمسازانی که در کشور وجود دارد می‌توان به این موضوع ورود کرد؛ در این فیلم نیز خانم درخشنده اشاراتی به مسئله داشتند و تابوهایی نیز شکسته و به خطوطی نزدیک شدند.

 

بهنوش طباطبایی بازیگر دیگر این فیلم در این نشست اظهار داشت: سینمای خانم درخشنده برایم همواره جذاب بوده؛ دغدغه‌های جدی و سوژه‌های بکر از ویژگی‌های فیلم‌های خانم درخشنده است.

 

طباطبایی عنوان کرد: برخی تصور می‌کنند که فیلم‌های خانم درخشنده تنها اشاره‌ای به سوژه دارد و راهکاری ارائه نمی‌دهد در صورتی که اگر به خوبی این فیلم‌ها را مشاهده کنیم راهکارهایی کارساز در پس آن می‌بینیم.

 

وی افزود: اگر در زندگی تنها به یادگیری مسائل معمولی عادت کرده‌ایم به اطراف خود بنگریم تا ببینیم افرادی هستند تا با اشاره به سوژه‌های جدی جامعه قصد کمک کردن به همه را دارند بنابراین باید کمک آنها را قبول کرده و از آنها مسائلی را یاد بگیریم.