علی پروین: طاهری باید بماند/ پرسپولیس به راحتی الاهلی را شکست می‌دهد


اخبارورزشی ,خبرهای ورزشی, علی پروین

پیشکسوت پرسپولیس معتقد است این تیم با قرعه خوبی در لیگ قهرمانان آسیا روبرو شده و به راحتی می‌تواند الاهلی عربستان را شکست دهد.

 به گزارش ایسنا، علی پروین که برای شرکت در مراسم معارفه علی دایی به باشگاه سایپا رفته بود، در جمع خبرنگاران در حالیکه قصد مصاحبه نداشت، گفت: حدود یک ماهی می‌شد که از دست شما خبرنگاران راحت شده بودم و مصاحبه نمی‌کردم اما امروز مرا در اینجا گیر انداختید.

 

وی در مورد حضورش در مراسم معارفه علی دایی، گفت: تا امروز غصه پرسپولیس را می‌خوردیم اما با آمدن درویش به باشگاه سایپا از این پس باید غصه این تیم را هم بخوریم. امروز به اینجا آمدم و بسیار خوشحالم. دوستانی مثل علی دایی و حسین فرکی حضور داشتند، بهرام افشارزاده که رییس کل همه ماست. خدمتی که او به ورزش کرده را هیچ کس نکرده است. امیدوارم سایپا مثل سال قبل نباشد و نتایج خوبی بگیرد.

 

پیشکسوت پرسپولیس در مورد حاشیه‌ساز شدن مصاحبه اخیر برانکو، بیان کرد: برانکو هم یک چیزی گفته، شما خبرنگاران می‌خواهید قضیه را هم زده و چیزی از آن در بیاورید.

 

پروین در مورد مشکلات مالی پرسپولیس نیز خاطرنشان کرد: طاهری یک تنه با این مشکلات می‌جنگد اما سازمان ورزش باید مقداری کمک کند. نه تنها پرسپولیس بلکه همه می‌نالند و بدهی دارند. من از دکتر روحانی می‌خواهم سرمایه‌ای به این تیم‌ها بدهد. چرا همه باید از وضعیت بد مالی بنالند؟

 

وی همچنین درباره احتمال عضویتش در هیات مدیره باشگاه پرسپولیس، توضیح داد: از این حرف‌ها با من نزنید، بدنم کشش چه کارهایی را ندارد. اگر چنین پیشنهادی به من بدهند هم قبول نخواهم کرد. هیات مدیره کار هر کسی نیست و اعضا باید پای تخته بنشینند و بحث کنند. هر کسی را برای کاری ساخته‌اند و الان جای من در هیات مدیره نیست.

 

پیشکسوت پرسپولیس همچنین درباره مصاف پرسپولیس با الاهلی عربستان در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، گفت: بابت این قرعه خوشحالم و پرسپولیس راحت صعود خواهد کرد.

 

پروین در مورد احتمال برگزاری بازی با الاهلی در کشور بی‌طرف، افزود: برای ما اتفاق بدی محسوب می‌شود. عرب‌ها همیشه از تماشاگران ما می‌ترسیدند با این حال می‌گویم به راحتی این تیم را شکست خواهیم داد.

 

وی در پایان تاکید کرد: طاهری مشکلات مالی را حل می‌کند. او خوب کار کرده و باید همچنان بماند. ان‌شاءالله پرسپولیس هم امسال در لیگ و آسیا قهرمان خواهد شد.

 

پروین در پایان درباره شکست استقلال با نتیجه 6 بر یک مقابل العین امارات، گفت:‌ منصوریان تمام تلاش خودش را کرد و آن روز، روز بد استقلال بود. این نتایج در فوتبال پیش می‌آید و استقلالی‌ها تلاش خودشان را کردند و امسال نتایج خوبی به دست آوردند. من به شخصه از این نتیجه ناراحت شدم چون استقلال نماینده ایران در آسیا بود اما باز هم می‌گویم در فوتبال این نتایج پیش می‌آید. یک روز می‌بری و یک روز هم با نتیجه بد شکست می‌خوری.