ساخت جومانجی جدید با یادی از رابین ویلیامز


اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,جومانجی

دنباله فیلم ماجراجویانه جومانجی سال ۱۹۹۵ با بزرگداشت رابین ویلیامز در این فیلم ساخته می‌شود.

به گزارش ایسنا، «هالیوود ریپورتر» نوشت: «جک بلک» از بازیگران فیلم «جومانجی» که ۲۲ سال پیش، از آثار سینمایی محبوب نوجوانان بود، در مصاحبه‌ای گفت: سازندگان «جومانجی: به جنگل خوش آمدید» هنوز نقش «رابین ویلیامز» را نگه داشته‌اند تا با ساخت فیلم جدید به او ادای احترام کنند.

 

این بازیگر درباره این پروژه جدید گفت: ما در دل جنگل می‌رویم و بازی را می‌بریم؛ این بازی مرگ و زندگی است. اما در حالی که داریم برای پیروز تلاش می‌کنیم از کلیدهایی استفاده می‌کنیم که شخصیت «رابین ویلیامز» (آلن پریش) برایمان بر جای گذاشته است. او یک خانه جنگلی تمام عیار ساخته، شبیه خانه خانواده رابینسون. مثل این است که او با این که آنجا حضور ندارد، دارد به ما کمک می‌کند.

 

«بلک» که در مراسم عکاسی در حاشیه مراسم «سینه‌یوروپ» در بارسلونا در لباس یک کروکودیل جلوی دوربین‌ها ظاهر شده بود، ادامه داد: در فیلم اول، شما به درون جنگل نمی‌روید، اما این فیلم در دل جنگل جومانجی اتفاق می‌افتد. این جذاب‌ترین بخش فیلم است. ما می‌توانیم تماشاگر را به سرزمین رازها و عجایب پرخطر و در عین حال زیبا، ببریم.

«جومانجی: به جنگل خوش آمدید» روز بیستم دسامبر راهی پرده نقره‌ای می‌شود.

 

 

اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,جومانجی

 

«رابین ویلیامز» هنرپیشه‌ی فیلم‌هایی چون «بی‌خوابی»، «انجمن شاعران مرده» و «ویل هانتینگ نابغه» با اجرای نقش در مجموعه‌ی تلویزیونی «مورک غریبه» به اوج شهرت دست یافت.

 

او برنده‌ی جوایز اسکار، گلدن گلوب و گرمی بود. جسد حلق‌آویز «رابین ویلیامز»، روز ۱۱ اوت ۲۰۱۴ در خانه‌اش واقع در کالیفرنیا پیدا شد و مرگ او رسماً در ساعت ۱۲:۰۲ بعد از ظهر در سن ۶۳ سالگی تایید شد.

 

پلیس کالیفرنیا تأیید کرد دلیل مرگ «رابین ویلیامز» که از افسردگی شدید رنج می‌برد خودکشی بوده است.

 

وی در چند سال اخیر از افسردگی رنج می‌برد و خود به صراحت از مصرف کوکائین و الکل سخن می‌گفت و چند بار نیز برای ترک مواد مخدر تلاش کرده بود.

 

از معروف‌ترین کارهای او می‌توان به «به دام انداختن»، «چه رویاهایی می‌آیند»، «یک ساعت عکاسی»، «پچ آدامز»، «ملوان زبل»، «مرگ دوباره»، «شاه ماهیگیر»، «هملت»، «مرد ۲۰۰ ساله»، «رییس‌جمهور بعدی»، «جومانجی»، «خانم دابت فایر» و «شوالیه تاریکی برمی‌خیزد» اشاره کرد.