افشاى لیست قطعى ورود و خروج استقلال


اخبارورزشی ,خبرهای ورزشی, استقلال

با وجود تمام حرف و حدیث‌هایی که پیرامون فعالیت‌های نقل و انتقالاتی استقلال در تابستان به گوش می‌رسید این باشگاه با شش بازیکن به توافق نهایی نزدیک شده است. 

به گزارش ایلنا، شکست 6 بر یک برابر العین وداع تلخی را برای استقلالی‌ها در آخرین بازی رسمی فصل رقم زد. نتیجه‌ای که تمام فعالیت‌ها و اخبار این تیم در بازار داغ تابستانی را تحت الشعاع خود قرارداد و باعث شد تا در روزهایی که همه انتظار شروعی توفانی از آبی‌ها در راه جذب بازیکن را داشتند، سیاست سکوت در دستور کار مسوولان و سرمربی استقلال قرار بگیرد.

 

با این وجود اظهارنظرهای گاه و بیگاه برخی مسوولان باشگاه پیرامون شایعات در قبال توافقات صورت گرفته با برخی بازیکنان باعث شد تا حدود زیادی سیاست‌های نقل و انتقالاتی استقلال لو برود. بخصوص بعد از ادعایی که منصوریان در پی شکست سنگین برابر العین تجربه کرد و وعده داد با چهار تا پنج بازیکن بین‌المللی بار دیگر استقلال را به روزهای اوج خود باز می‌گرداند.

 

خریدهای مد نظر منصوریان اما این بار برخلاف فصل قبل که بیشتر بازیکنان جوان بودند روی بازیکنان باتجربه‌تر است. بازیکنانی که هر یک تجارب بین‌المللی زیادی در کارنامه خود داشتند و حضورشان از دید سرمربی استقلال می‌تواند گامی بلند برای رساندن او به تیم رویایی‌اش باشد. از همین رو طی روزهای گذشته منصوریان و مسوولان باشگاه بر اساس فهرستی که او برای خریدهای خود تنظیم کرده بود به صورت مخفیانه و بدون جار و جنجال وارد مذاکره شده و تا حدود زیادی به توافق رسیدند تا جایی که اضافه شدن 6 بازیکن جدید به فهرست استقلال قطعی شده است.

 

پژمان منتظری، مرتضی تبریزی، سجاد شهباززاده، روزبه چشمی، سرور جباروف و جلال الدین ماشاریپوف شش بازیکنی هستند که استقلالی‌ها به صورت قطعی از اضافه شدن آنها به فهرست نفرات لیگ هفدهم خبر می‌دهند و مدعی هستند به این فهرست دو مدافع کناری نیز اضافه خواهد شد تا بالانس چپ و راست استقلال هم حفظ شود. نفراتی مثل دانیال ماهینی و مهدی شیری در دفاع راست و شایان مصلح و یک مدافع خارجی نیز گزینه‌های دفاع چپ در فهرست منصوریان هستند اما این نفرات در فهرست جایگزین کدام بازیکنان خواهند شد نیز خود سوالی بود که ذهن بسیاری از طرفداران این تیم را به خود مشغول کرده است. اینکه کدام بازیکنان در فهرست خروجی منصوریان و مازاد استقلال قرار دارد.

 

در این خصوص اما بیشتر توجهات معطوف به نام‌هایی همچون یعقوب کریمی، هرایر مگویان، لئوناردو پادوانی، میعاد یزدانی (که راهی سپیدرود شد)، وریا غفوری و یکی دو بازیکن دیگر شده است که ساز جدایی کوک کرده و قصد ماندن ندارند. آنچه محرز است اینکه علیرضا منصوریان برای کم کردن از شدت انتقادات بعد از شکست غیر قابل باور مقابل العین قصد دارد همزمان با ایجاد تغییرات در کادر مدیریت کلان باشگاه تا اواسط هفته آتی از خریدهای پر سر و صدای خود رونمایی کند.