بیانیه آجورلو در آستانه بازی حساس با پرسپولیس


اخبارورزشی ,خبرهای ورزشی ,آجورلو

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز در آستانه دیدار تیمش مقابل پرسپولیس اطلاعیه‌ای را صادر کرد.

 به گزارش جام نیـوز، مصطفی آجورلو مدیر عامل باشگاه تراکتورسازی بیانیه‌ای را در خصوص دیدار آینده این تیم مقابل پرسپولیس صادر کرد.

 

متن این بیانیه به شرح زیر است:

 

ملت شریف و فوتبال دوست ایران

هواداران پرشور تراکتورسازی

با سلام و تحیت

ضمن تبریک سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در آستانه برگزاری مسابقه دو تیم تراکتورسازی و پرسپولیس مشتاقانه چشم‌به‌راه همراهی شما و حضور پرشورتان در ورزشگاه آزادی هستیم. به‌عنوان خدمتگزار باشگاه تراکتورسازی و به همراه همه همکارانم مطمئنم پیروزی و قهرمانی تیم تراکتورسازی تبریز آرزوی قلبی بسیاری از شماست. مجموعه تراکتورسازی تمام تلاش خود را در ماه‌های گذشته مصروف این هدف کرده‌اند که این تیم محبوب مردمی و پر سابقه جام قهرمانی را به تبریز (شهر اولین‌ها) بیاورد.

 

افتخار ما این است که برای تیمی خدمت می‌کنیم که مرزهای استانی و ناحیه‌ای را درنوردیده و در سراسر ایران اسلامی طرفدارانی دارد. امروز تراکتورسازی محبوب قلب سراسر کشور است و حمایت‌های همه‌جانبه مردمی را تجربه می‌کند. تراکتور از آن همه ایران و تراکتور نگین ایرانیان است.

 

در بازی آینده در مقابل پرسپولیس تمام سعی و تمرکز ما برای یک برد شیرین ورزشی است. هرچند محافل و افرادی کم شمار و مشکوک وجود دارند که مایل‌اند، هر دو تیم را از یک رقابت ورزشی جوانمردانه محروم کنند و مسائل حاشیه‌ای تفرقه‌افکن و مغایر با روح جوانمردی و همبستگی تاریخی آحاد ملت ایران را بر حاشیه فوتبال تحمیل نمایند.

 

از همین‌جا به‌عنوان خدمتگزار تیم تراکتورسازی تبریز اعلام می‌کنم؛ افرادی که توهین به شهروندان ایران از هر شهر و دیار و قوم و گروه را پیشه خود کرده و کسانی که شعارهایی برخلاف مصالح ملی و سلوک اسلامی و خواست قلبی ایرانیان سر می‌دهند، در مسیر دشمنان ایران حرکت می‌کنند. مردم ایران با هم برادرند و سراسر میهن اسلامی از خلیج‌فارس تا آذربایجان سرافراز با خون شهیدان بزرگی چون باکری‌ها، خرازی‌ها و کاوه‌ها آبیاری شده است. این مرزهای مقدس به خط خون شهیدان‌مان از سراسر ایران سرافراز ترسیم‌شده‌اند. اما دشمنان ایران اسلامی سعی دارند سیمای همبستگی ما را از طریق ورزش مخدوش سازند و با توهین به اقوام ایرانی یا ارزش‌های ملی و نمادهای مقدس ایرانی اخلاق ناپسند تفرقه‌افکنانه را به ما تحمیل کنند.

 

معتقدم ملت ایران آگاهانه و هوشیارانه بازهم خط بطلانی بر اندیشه‌های تفرقه‌افکنانه امثال «آرمینوس وامبری» خواهند کشید و هر نوع تلاش برای شکاف میان ایرانیان را سد خواهند کرد. زمین فوتبال عرصه همدلی و همبستگی ملی است. مسلماً شما عزیزان با رعایت آداب اسلامی و در اولویت قرار دادن ورزش و اخلاق نمونه‌ای مطلوب را به نمایش خواهید گذاشت تا بازی این دو تیم در فضایی رقابت‌آمیز اما بی حاشیه برگزار شود.

 

من همه طرفداران دو تیم را به تشویق جوانمردانه و ملی‌اندیشانه و همبستگی‌افزا دعوت می‌کنم و آرزو دارم همه ما یک‌بار دیگر لذت رقابتی دل‌انگیز و ورزشی را تجربه کنیم تا ورزش و به‌ویژه فوتبال در میان همه ایرانیان بیش‌ازپیش به جایگاه شایسته و بایسته خود رسد. از طرف تیم و همه عوامل فنی تراکتورسازی مقدم پرشور همه هواداران تراکتورسازی را به ورزشگاه آزادی گرامی می‌دارم و به انتظار حضور گرمتان لحظه‌شماری می‌کنم.

 

آذربایجان به‌عنوان نماد فرهنگ و ادب زبانزد همه ایرانیان است و بر همین مبنا اطمینان دارم همه هواداران و عاشقان تراکتورسازی با آرامش و متانت و شور و شوق فراوان با پرچم‌های مقدس جمهوری اسلامی ایران و تصویر شهید مهدی باکری و پرچم‌های باشگاه تراکتورسازی به تشویق تیم محبوب خود خواهند پرداخت و زمینه موفقیت تیم خود را فراهم خواهند کرد.