سفری عرفانی

بسم تعالی

مقدمه.

این جانب محمد جوا گل محمدی با چند تن از رفقا به نام های 1 حاج قدرت گل محمدی2 کربلایی داود صفری3 کربلایی مهدی گل محمدی4کربلایی محسن گل محمدی5 کربلایی سید محسن موسوی به سفری روحانی مشرف شدیم

شرح سفر:

بنده با رفقادر مورخ 1393/09/15 در ساعت 15 با اتومبیل شخصی خودم به قصد سفربه کربلای معلی حرکت و بسمت مهران روانه شدیم ودر ساعت9شب به مهران رسیدیم و ماشین را در شهداری پارک کردیم و به سوی مرز روانه شدیم و بعد از 2کیلو متر پیاده روی به ماشین هایی که    مسافران را به مرز اصلی میبرند رسیدیم سوار یک پراید شدیم و به مرز رسیدیم بدون هیچ گونه تفتیش وسوال وجواب یک نیم ساعتی گذشت تا از مرز ردشدیم و وارد عراق شدیم بعد از بیست دقیقه سوار یک ماشین عراقی که دو نوجوان ان را می راندند به سوی. نجف روانه شدیم کرایه نفری ۴۵۰۰۰ ایرانی معادل ۱۵۰۰۰ دینار عراقی بعد از  ۴:۳۰ ساعت به نجف اشرف رسیدیم اول شهر پیاده شدیم بعد از یک ساعت پیاده روی به حرم امیر المومنین رسیدیم رفتیم بازار روبه روی حرم‌بنده رفیق هر ساله ام را پیدا کردم و کوله هایمان را نزد او گذاشتیم وبه حرم مطهر مشرف شدیم بعد از زیارت یک حسینیه پیدا کردیم و همانجا ماندیم یک شب ویک روز تمام انجا ماندیم روز سوم اول صبح پیاده به سمت شهر کوفه روانه شدیم در راه کوفه به پل زاعر که پل عظیم ومعروفی هست رسیدیم چند تن از رفقای اراکی سال قبلم را دیدیم  وپس از احوال پرسی به راه ادامه دادیم نصف راه را پیاده وباقی را سوار یک مینی بوس شدیم تا به مسجدکوفه رسیدیم‌ در انجا مزار حضرت مسلم و مختار را زیارت کردیم وبعد به خانه امیر المومنین رفتییم ودر اخر به دارالعماره  وبعد به مسجد سحله رفتیم در انجا در هر مقامی نماز خواندیم تقریبا یک روز در کوفه ماندیم شب بر گشتیم به حسینیه و انجا ماندیم  فردای صبح روز ۰۹/۱۹ به طرف کربلا عازم شدیم تقریبا نصف راه را پیاده وبقیه را سوار ماشینهای متعددی شدیم تا به کربلا رسیدیم  درضمن ماقصد کرده بودیم پیادی مسیر را برویم به دلیل همراهی پدرم که مردی مسن بود مجبور شدیم  نصف راه را سواره برویم . خلاصه در ساعت ۱۸ به کربلای معلی رسیدیم نزدیک حرم یک حسینیه پیدا کردیم و کوله هایمان را در انجا گذاشتیم وبه حرم مطهر امام حسین ع مشرف شدیم  وبعد از مسیر بین الحرمین به حرم‌مطهر ابوالفضل رفتیم و‌ نایب الزیاره شدیم وبرگشتیم به حسینیه وتا صبح انجا خوابیدیم  خیلی خسته بودیم ودرانجا درگیری لفضی بین زوار برسر جای خوابیدن بود خلاصه دوشب ویک روز تمام‌در‌کربلا ماندیم صبح روز ۰۹/۲۱ سه نفرمان به طرف کاظمین روانه شدیم درضمن سه نفری که ماندن ویزا نداشتند فکر کردیم بغداد گیر میکنند  . کلی از مسیر کاظمین را پیاده گز کردیم‌بلاخره در ساعت ۱۷ بعدازظهر به کاظمین رسیدیم به حرم امام کاظم وامام جواد مشرف شدیم ونایب الزیاره شدیم وشب را در زیر زمین حرم سپری کردیم  . وصبح روز بعد به طرف کربلا روانه شدیم مسیر را پیاده امدیم تا به ترمینال بغداد که شهری نظامی بود رسیدیم سوار یک خورو ون شدیم  ما را تا ۱۰ کیلومتری کربلا رساند وباقی را ه را تا حرم که مسیری با طرافیک‌زوار بود رسیدیم وبار دیگر حرمین شریفین را زیارت کردیم ورفتیم حسینیه پیش رفقا دیدیم انها خیلی ناراحتند چو‌حق داشتند ما نباید تنها به کاظمین میرفتیم . خلاصه این کار ما باعث شد که به سوی ایران روانه بشیم . ده کیلو متری پیاده امدیم تا به اتوبوس رسیدیم  ۵۰ کیلومتری مارا برد بعد پیاده وسوار یک تریلی شدیم تا به شهر الکوت رسیدیم  در انجا ما را پیاده کردند یک سری اتوبوس ایرانی انجا بود به بهانه گازوییل سوار نکردند که وظیفه ایشان بود ( قرار شده بود تا یک مسیر زوار با عراقیها ومسیری هفتاد کیلو متری تا مرز را ایرانیها حمل نقل کنند) به هر حال بعد از کلی مشاجره با رانندگان ایرانی  سوار یک‌خودرو‌تیبا عراقی شدیم کرایه هرنفر ۳۰۰۰۰ تومان معادل ۱۰۰۰۰ دینار عراقی  تا به ده کیلومتری مرز رسیدیم  در انجا اذدهام جمعیت زیاد بود  بلاخر بعد از یک ساعت پیاده روی در ساعت  ۲ نصف شب به مرزمهران رسیدیم نیم ساعت کشید تا از مرز عبور کردیم  به دلیل بی کفایتی مقامات مرزی مسیر ۱۱ کیلومتری مرز تا مهران را پیاده امدیم به مهران که رسیدیم به کلی با مقامات انجا سر وصدا کردیم هیچ کس جواب گو نبود .خلاصه به طرف پار کینگ حرکت کردیم تا به ماشین خودم رسیدیم  ودر ساعت ۶ صبح به طرف اراک حرکت کردیم..

قاراداغ - محمد گل محمدی

تعبیر خواب. قاراداغ - محمد گل محمدی. باش بولاق اورتا قجللی قارالار یایلاغینی. مرد ایگیت

خواص گل محمدی: ضد استرس و ضد افسردگی

گل محمدی در ایران معمولاً در مناطق مرتفع و خشک کشت می گردد تعبیر خواب. عشق

تعبیر خواب کچلی!!!!!!!!!!!!!

تعبیر خواب کچلی!!!!! عده‌ای‌ معتقدند که‌ چنین‌ خواب (عباس محمدی) گل نرگس (علیرضا حاج پور)

ژرانیول،الکل ترپنی گل محمدی و گل سرخ

اسانس گل محمدی ، مایعی است فرار ، بیرنگ ، یا زرد رنگ ، نیمه جامد ، در 20 درج ه سانتیگراد مایع

تیم جنجالی بوکس پیوند تهران بهمراه سر مربی طغیان گرش عیسی گل محمدی

و البته فداکار و متعصب این تیم می دانید این چهره کسی جز عیسی گل محمدی نیست. تعبیر خواب

سفری عرفانی

این وبلاگ درباره خانواده بزرگ حاج حسین جان گل محمدی (بزرگ خاندان گل محمدی) تعبیر خواب.

خواص دارویی گل محمدی:{کیهان}

تعبیر خواب. گل محمدی مقوي روح، نشاط آور، ضد افسردگی است گلبرگهاي گل محمدی براي درمان