کاشان / اصفهان / 1386

در اردیبهشت ماه سال ۱۳۸۶ به همراه دوستم غزل برای مراسم گلابگیری به کاشان و منطقه نیاسر رفتیم .

در این سفر از باغ موزه فین کاشان با وسعت ۲۵۰۰۰ متر مربع ، تپه های تاریخی سیلک با قدمت هفت هزار سال سکونت ، خانه تاریخی عامری ، خانه تاریخی طباطبایی ، چارتاقی در نیاسر ،بقعه حضرت سلطان علی ( مشهد اردهال ) و آرامگاه سهراب سپهری در مشهد اردهال دیدن کردیم .

باغ فین کاشان

من و غزل در مراسم گلابگیری - نیاسر

تپه های سیلک ، تمدن ۷ هزار ساله / کاشان

موزه کنار تپه های باستانی سیلک

خانه تاریخی عامری

من و غزل در یکی از خانه های تاریخی کاشان

385-سفرنامه

رفتیم خیابون ارتش وخانه معلم شماره ۱.باتعجب دیدم که جایی برای ما رزرو نشده.مسئول خانه معلم از شوک وارد شده بهش که قرار بود آقای...ازطرف معاون مدیرکل اصفهون برای ماجا رزرو کنه ولی بامسئول خانه معلم هماهنگ نکرده بود توضیح می داد که شاید خانه معلم های ...

راهنماي سفر به اصفهان

از شمال از دامغان - یزد و قم - کاشان. از جنوب از مسیر شیراز- آباده -شهرضا - اصفهان. از تهران تا شهر اصفهان حدود 435 کیلومتر راه است. از شیراز تا شهر اصفهان حدود 489 کیلومتر راه است. از قم تا شهر اصفهان حدود 279 کیلومتر است. راههای منتهی به اصفهان. اگر از جنوب وارد اصفهان می شوید. به اولین میدانی ... در ضمن چهار خانه معلم در اصفهان وجود دارد که برای غذا می توانید به انجا بروید کیفیت غذا در حد مناسب است (آدرس را از همان ستاد استقبال فرهنگیان بپرسید). بناهای تاریخی. مجموعه تاریخی میدان نقش جهان شامل ...

رزرو تالار خانه معلم های شهر اصفهان برای شش ماهه اول سال 93

گودرز نیوز بادرود - رزرو تالار خانه معلم های شهر اصفهان برای شش ماهه اول سال 93 - از هردری سخنی-اولین وبلاگ مستقل شهر بادرود - گودرز نیوز بادرود.

سرگرمی

سامرست موام. ازدواج با یک مرد مثل خریدن کالایی است که مدت ها مشتاقانه از پشت ویترین تماشایش کرده اید ؛ اما وقتی به خانه می رسید از خریدنش پشیمان می شوید ..! جین کر. ///////////****///////////////. دوم راهنمایی وقتی معلم زبان میومد سر کلاس.

کاشان / اصفهان / 1386

در این سفر از باغ موزه فین کاشان با وسعت ۲۵۰۰۰ متر مربع ، تپه های تاریخی سیلک با قدمت هفت هزار سال سکونت ، خانه تاریخی عامری ، خانه تاریخی طباطبایی ، چارتاقی در نیاسر ،بقعه حضرت سلطان علی ( مشهد اردهال ) و آرامگاه سهراب سپهری در مشهد اردهال ...

اردوگاه های فرهنگی تربیتی فعال کشور

مشهد بلوار پیروزی میدان شهید مهدوی سلمان سابق بلوار دلاوران بین دلاوران 7و9. 05118787739-05118791333. مرکز شهید سعیدی مشهد. مشهد خ امام رضا مرکز رزرو میهمانان خانوادگی و گروهی. 05112212538-05112212693. مرکز رزرواسیون سلام مشهد. مشهد فلکه اب ... خانه معلم استان قزوین(در مشهد). امام رضا 19-کوچه حسینیه فاطمیون روبروی دبیرستان محمودیه. 8540892. خانه معلم شهر تهران(در مشهد). امام رضا- خ دانش غربی – نبش دانش غربی 3. 8255210. خانه معلم یزد(در مشهد). امام رضا- خ عنصری – عنصری 2-پلاک 110.

آدرس و شماره تلفن خانه معلم های سراسر کشور

1. تهران. تهران. 55404053. 021. میدان حر - خ کمالی -خ کاشانی. 2. تهران. 22420863. 021. بزرگراه چمران- ابتدای درکه -مجاور ضلع غربی دانشگاه بهشتی. 3. تهران. 66050055. 021. خیابان آزادی روبروی دانشگاه صنعتی شریف - جنب ...

سفری بهاری به یکی از زیباترین نقاط گردشگری و دیدنی ایران سمیرم ، یاسوج ، کازرون و شیراز

از راه اتوبان قم ساعت حدود 8:00 به قم رسیدیم و جاتون خالی صبحانه توپی زدیم , 45 دقیقه ای طول کشید و بعدش از اتوبان کاشان، به اصفهان رسیدیم. خوب ساعت 12:30 بود و وقت ناهار ، اما!!! مگه میشه اصفهان اومد و میدان نقش جهانش رو ندید و خوب البته چند تا ... ولی چه کنیم که هنوز توی یاسوج جایی رو رزرو نکرده بودیم و امیدمون کارت فرهنگی همراهمون بود و خانه معلم یاسوج که از قبل نمی شد رزرو کرد.! برخلاف پیشبینی مون خانه معلم یاسوج جا نداشت و امیدمون به مهمانسرای ایرانگردی و جهانگردی بود که ...

خاطره ی سفر نوروزی به قم واصفهان

قرار شد بنده برای خانواده خود وهمکاران ازطریق اینترنت درمدارس اصفهان جا رزرو کنم ومن روزهای پنجم وششم را رزرو کردم و قرار شد دوروز هم در قم رزرو کنیم وروزهای بیست و نهم اسفند واول فروردین بقیه روز ها را نیز از طریق ستاد اسکان در شهر های مسیر رزو کنیم. ... نزدیک سال تحویل بود که به سمت حرم حرکت کردیم ولی ترافیک باعث شد که به موقع نرسیم وتعداد زیادی زائر به قم امده بودند ودر پارگینگ کنار رود خانه چادر زده بودند من با خودم فکر می کردم که این ها سرمای شب را چگونه خواهند گذراند کاش می شد این ها را ...

نوشیجان تپه

تپه ي نوشيجان در كنار آثار مكشوفه از باباخان نورآباد لرستان، تپه ي حسنلوي نقده، تپه سيلك كاشان،هفت تپه ي شوش، گودين تپه كنگاور، تپه ي زيويه ي سقز و ... به عنوان پيش درآمد و مرجع مطالعات تمدن كهن ايراني مطرح مي باشد. معبد اصلي ( اولين نيايشگاه ) : اين معبد در غربي .... مجتمع اقامتي باران و خانه ي معلم در شهر وجود دارد. براي رزرو هتل مي توانيد با هتل هاي شهرهاي همدان، اراك يا بروجرد هماهنگ كنيد. * در صورتيكه كه مي خواهيد در چادر اقامت فرماييد، توصيه مي شود در پارك سيفيه يا محوطه درياچه كوثر اقامت ...