غار برونیک

جمعه ساعت ۵:۳۰ با وجود اینکه هنوز چند نفری نیومده بودند حرکت کردیم و این اولین باری بود که سر وقت مقرر شده راه افتادیم.

مسیر ما جاده فیروز کوه بود به دلیل کمبود زمان٬صبحانه را داخل اتوبوس خوردیم.

۱۲کیلومتر مانده به شهر در ساعت ۹:۳۰به روستای هرانده رسیدیم و شروع به پیاده روی به سمت غار کردیم.

بعد از طی شیب نسبتاْ تند کوه٬ساعت ۱۱:۳۰به دهانه غار رسیدیم.در ابتدای غار ۱۲۳ پله دست ساز انسان است.

در غار هدلایت و بادگیرمون را پوشیدیم و کوله ها را در جای مطمئن قرار دادیم.دمای داخل غار نسبت به بیرون خنک و در حدود ۱۰درجه بود و رطوبت کافی داشت.

بعضی از بچه ها داخل غار شمع روشن کردند

بعد از حدود نیم ساعت حرکت کردن در غار به سه دالان باریک وصعب العبور رسیدیم٬که ما ورودی سوسن را انتخاب کرده وبعد از مدتی پیشروی در آن٬کمی استراحت کرده وبرگشتیم.

ساعت ۱۴:۳۰در کنار رودخانه نشستیم و ناهار خوردیم.

در حدود ساعت ۱۶:۳۰ به سمت اتوبوس حرکت کردیم.

در ساعت۱۸ اتوبوس دچار مشکل و خراب شد و یک ساعت مارا معطل کرد.

خلاصه جای اونایی که نبودن خالی

آدرس دانشگاه آزاد دماوند

دانشگاه آزاد واحد دماوند - آدرس دانشگاه آزاد دماوند - دانشجویان کامپیوتر واحد دماوند

هاروارد؛ معتبرترین و ثروتمندترین دانشگاه جهان (+عکس)

دانشگاه آزاد واحد دماوند - هاروارد؛ معتبرترین و ثروتمندترین دانشگاه جهان (+عکس) - تلپ و تولوپ

یک انتقاد کوچول موچولو

دانشگاه آزاد واحد دماوند - یک انتقاد کوچول موچولو - تلپ و تولوپ رفتیم دانشگاه(نگاهی طنز آمیز

غار برونیک

این وبلاگ جهت اطلاع رسانی وقایع دانشگاه ارشاد دماوند راه اندازی شده است.

کلیپ کتک زدن یک دختر 10ماهه جنجال ساز شد! + عکس

دانشگاه آزاد واحد دماوند - کلیپ کتک زدن یک دختر 10ماهه جنجال ساز شد! + عکس - تلپ و تولوپ رفتیم

گفت و گوي دو دانشجوي دختر در صف تاکسي

دانشگاه آزاد واحد دماوند - گفت و گوي دو دانشجوي دختر در صف تاکسي - تلپ و تولوپ رفتیم دانشگاه

دانشگاه ارشاد دماوند(واحد پسران)

این وبلاگ جهت اطلاع رسانی وقایع دانشگاه ارشاد دماوند راه اندازی شده است.