مسافرت اصفهان...و تولد shaun

سلام سلام سلام

خیلی دلم برای همتون تنگ شده بود..جاتون خالی چند روزی رفته بودیم اصفهان و خیلی هم خوش گذشت..

مسافرت یک دفعه ای جور شد..دوروزش ماموریت بابا ارش توی اصفهان بود که خانم رئیس دانشگاهمون هم که من خیلی دوسش دارم هم باهامون بود..سوئیت روبرومون بودن.۲ بار هم با هم ناهار خوردیم..روز اول که رسیدن براشون خربزه قاچ کردم بردم اتاقشون..با خواهرو دختر خواهرش اومده بود حسابی هم با هم جور شدیم..

صبح روز اول رفتیم باغ پرندگان..

بعدازظهرش رفتیم خیابون چهارباغ و ۳۳ پل..بیچاره این چوپان نی زن..هرچی ما از اونجا رد میشدیم بچه ها از سروکولش بالا میرفتن.

صبح روز بعد رفتیم هشت بهشت و چهل ستون..

ازبس ازش عکس گرفتم ازم قهر کرد رفت توی چمنها نشست

چهارشنبه عصر رفتیم شهربازی آبشار..هیچ پیشرفتی نکرده بود..فقط وسایلش کهنه ترو درب و داغون شده بود..من که میترسیدم بعضی از وسایل بازیش کنده شن..شهربازی دیگه اصفهان گویا پارسال ۲ تا کشته داده بود تعطیلش کرده بودن..ارشام تا ۱۰ شب اونجا بازی کرد.دیگه اومدیم هتل نا نداشت..

توی قطار..وسطشم اب ریختن رومون خیس خیس شدیم..

اینجا رفتیم بعدش شام کباب ترکی بخوریم انقدر خسته بود که همش قر میزد

صبح پنج شنبه رفتیم دروازره شیراز و مجتمع پارک

شب هم رفتیم میدان امام

جمعه صبح از همش بیشتر خوش گذشت..رفتیم صفا سیتی..ازبس چلو کبابو جوجه کباب خورده بودیم گفتیم بساط کالباسو مخلفاتشو بگیریم بریم بوستان سعدی که کنار پل فلزی هست نهار بخوریم..خیلی خوش گذشت و خیلی هم نهارمون چسبید..ارشام دیگه بعدش هی میگفت بریم صفا سیتی..هندونه و خربزه هم گرفته بودیم..

شبش هم رفتیم پل خواجو ..پارک بازی هم بود که ارشامی کلی بازی کرد.

شنبه صبح بابا ارش همراه خانم رئیس دانشگاه رفتند به کارایی که داشتن برسن قرار بود منو ارشام بریم بگردیم ولی حوصلم نشد موندیم هتل ..خداروشکر لب تاپو اورده بودیم..کلی ارشام باهاش سرگرم بود

عصرش رفتیم کلیسای وانک و خیابون حکیم نظامی و جلفا که من خیلی از اونجا خوشم میاد..بعدشم رفتیم مجتمع پارک و برای چندمین بار رستوران خوانسار..

ارشام یه خانمیو که با پسرش اونجا بود با من اشتباه گرفت رفت بغلش کرد گفت مامان این پسره چند سالشه..دیدم زنه غش کرده از خنده گفت پسرم ۱۰ سالشه ..

یکشنبه صبح هم بابایی دانشگاه رفته بود که وقتی برگشت رفتیم هشت بهشت

عصرش رفتیم میدون امام که سوغاتیهامونو بخریم

دوشنبه صبح باغ گلها رفتیم که من عاشقشم..

راستی ارشام این چند روز روزی ۴ ۵ تا بستنی میخورد..قدم به قدم هم بستنی فروشی بود

به یکی هم رضایت نمیداد

ظهرشم کوله بارمونو بستیمو اومدیم شیراز......

شب هم خونه مامان شوشو شام دعوت بودیم که همه هم اونجا بودن..صبح سه شنبه هم که تو دانشگاه کلاس داشتم..بدو بدو کارامو کردم و به کلاسم رسیدم..بین خودمون بمونه هفته ای بیست و دو ساعت کلاس برداشتم که فقط ۸ ساعتش میرم سرکلاس..حسابی خوش به حال دانشجوهامه..اینم نازنینه دخترخاله بابایی..

عمو بهنام عروسک گوسفند زبلو برای ارشام خریده بود.ارشام عاشق کارتون گوسفند زبله همه قسمتاشو حفظه.ارشام براش تولد گرفتو اسمشم گذاشته شاون..من شدم مامانش خودشم باباش شد..کیکی که ارشام خیلی دوست داره هم درست کردم با شمع ۱..کفشو جورابو پتو بالش گیرش اومد..این کفشه که دادمش به عروسک ارشام کفش عروسک بچگیهای خودم بوده اسمشم سوزان بود..خیلی دوسش داشتم اونقدر که هنوزم دارمش

Glitter PhotosGlitter Photos

انجمن های تخصصی فلش خور

بازی آنلاین هتل خانم جین - دخترانه فلش . size: 2 MB. راهنما جین را رویای او تحقق و ساخت یک هتل 5

من مثل آنی شرلی فکر می کنم یا جین اندروز ؟

من مثل آنی شرلی فکر می کنم یا جین اندروز ؟ خانم استیسی. هرگز بازی |جوک خنده

"پست 2 رمان آقای مغرور ، خانم لجباز "

"پست 2 رمان آقای مغرور ، خانم لجباز " یه جین سرمه ای با یه سارافون لازم نیس نقش بازی

درمورد تاریخچه پیدایش برند دیزل چه میدانید

(در فروشگاه‌ها، نمایشگاه‌ها، ادارات و هتل در زمینه بازی‌های ویدئویی جین است) و سایر

بیوگرافی جک اسپارو ( جان کریستوفر دپ دوم )

تا به امروز در ۶ فیلم با هم همکاری داشته‌اند و در مقام دوم به علت بازی خانم که در گروه

سفرنامه کیش

خودش و پرهام جون خرید کرد و پرهام هم تا تونست آتش سوزاند و اسباب بازی خانم فیلیپینی

مسافرت اصفهان...و تولد shaun

یک دفعه ای جور شد دوروزش ماموریت بابا ارش توی اصفهان بود که خانم بازی هم بود که هتل

پست 4 رمان آقای مغرور ، خانم لجباز

پست 4 رمان آقای مغرور ، خانم صورتی وشلوار جین پوشیدم و هتل سریع کلید سوییت رو

آقای مغرور،خانم لجباز2

آقای مغرور،خانم لجباز2 یه جین سرمه ای با یه سارافون سفید انتخاب لازم نیس نقش بازی